شناسه خبر : 67572
سه شنبه 04 تير 1398 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از بیمه تکمیلی ایثارگران حمایت کنید!

نماینده مجلس دهم، تحمیل مشکلات مالی اعتباری دولت بر دوش جامعه ایثارگری را مورد انتقاد قرارداد و خواستار حمایت رئیس جمهور از بیمه تکمیلی ایثارگران شد.

فاش نیوز - نماینده مجلس دهم، تحمیل مشکلات مالی اعتباری دولت بر دوش جامعه ایثارگری را مورد انتقاد قرارداد و خواستار حمایت رئیس جمهور از بیمه تکمیلی ایثارگران شد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، شمس اله شریعت نژاد نماینده ایثارگر مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران از سوی بنیاد شهید به بیمه دی خاطرنشان کرد:

جانبازان و ایثارگران ما به علت شرابط خاص جسمانی عمدتا احتیاج به دارو و درمان دارند و ناگزیر به مراجعه به مراکز درمانی هستند، بنابراین بیش از دیگرن محتاج این موضوع هستند که به آنها کمک و رسیدگی جدی شود.

وی گفت: بنیاد شهید در راستای وظایف محوله اقدام به انتخاب بیمه دی برای بحث بیمه تکمیلی و دارو و درمان ایثارگران در ماه های اخیر کرد. این در حالی است که بیمه دی از جمله بیمه هایی است که پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری نیست.

 عضو مجمع نمایندگان استان مازندران ادامه داد: متاسفانه جانبازان و ایثارگران ما، برای مسائل دارو و درمان خود باید از جیب هزینه کنند و بعد از یک سال آیا هزینه ها به آنها از سوی بیمه دی پرداخت شود یا نشود. بنابراین بسیاری از ایثارگران از این موضوع به شدت گلایه و شکایت دارند.

شریعت نژاد در پاسخ به خبرنگار ما که پرسید چرا مجلس به این موضوع ورود جدی نمی کند اظهار داشت: خود من به عنوان نماینده مجلس در این خصوص به آقای شهیدی مراجعه و حتی با رئیس بنیاد شهید مازندران به صورت تلفنی از طریق ایشان پیگیری کردم، اما عملا" هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه نیفتاد.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس دهم یادآور شد: بیمه دی در برخی از استان ها شعبه ای ندارد و ایثارگران ما مجبور به مراجعه به استان های همجوار برای دریافت هزینه های درمانی و بهداشتی خود هستند.

 شریعت نژاد با انتقاد از نابسامانی های موجود در بیمه تکمیلی ایثارگران متذکر شد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران با مسائل و مشکلات مالی و بودجه ای مواجه است باید از طریق آقای شهیدی و انعکاس مسائل و مشکلات به رئیس جمهور، آنها را برطرف کند و مشکلات دولت نباید به جانبازانی که دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کردند تحمیل شود.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه بی توجهی به جامعه ایثارگران حتی از سوی سایر اقشار جامعه نسبت به مسائل و مشکلات دارویی و بیمه تکمیلی پذیرفتنی و قابل تحمل نیست، چرا که در دورانی که کشور احتیاج به فداکاری و ایثار داشت، آنها از جان و مال و جوانی خود گذشته و اکنون بعد از چهاردهه نباید مورد بی توجهی قرار بگیرند.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه هنگام مراجعه ایثارگران به نمایندگان مجلس در بحث مشکلات جامعه ایثارگری عملا" پاسخگوی آنها نیستند و این موضوع شایسته دولتمردان و مجلسیان نیست.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
6ماه است هنوز پول بیمه و هزینه در مان نداده و بیمارستان کار اورژانس و درمان را با پول انجام می دهد فکر کنم فقط پول قبر رایگان شده ان هم بعید است لعنت بر کسی که متن برنامه ششم رادرست نخواند و حق ما را از بین برد.اورا به خدا واگذار کردیم
این آقا رو کاملاً می شناسم. سالها در سازمان جنگلها بود و با دست درازیهایی که به بیت المال کرد به نوایی رسید و لابد در جریان همین دست درازیها ایثارگر هم شد. متجاوزین به بیت المال برای تطهیر خودشون، از جایگاه ایثارگر هم تجاوز می کنند.
ایثارگران و جانبازان بدانند که بنیاد بیمه تکمیلی پدران و مادران جانباز را حذف و قصد دارند اعضای خانواده را نیز از پوشش تکمیلی خارج و حذف کنند لطفاً در این باره از مسئولین بنیاد و نمایندگان مجلس توضیح و پاسخ خواسته و آیا این اقدام مغایر با قانون نیست ؟ آیا مادران و پدران سه و دو و یک جانباز که هیچ بیمه ای ندارند باید از بیمه تکمیلی خارج و حذف شود ؟ دراین باره اطلاع رسانی کنید این اقدام دولت و بنیاد شرم آور و رسوایی و نمک نشناسی در باره خانواده ی ایثارگران است .
لعنت به شما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi