شناسه خبر : 67585
سه شنبه 04 تير 1398 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمع‌آوری آثار دفاع‌مقدس از سراسر کشور

علیرضا نجمی گفت: تیم تخصصی برای جمع آوری آثار متعلق به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سراسر کشور تشکیل خواهد شد.

جمع‌آوری آثار دوران انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس از سراسر کشور

علیرضا نجمی مدیر گنجینه مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس درباره تشکیل گنجینه مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس اظهار داشت: آثار متعلق به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گنجینه موزه مقاومت جمع آوری می‌شود.

وی ادامه داد: اولین اقدام در نظر گرفتن مکان مناسب برای شکل گیری این گنجینه است تا اشیاء و مکتوبات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت منظم و مدرن در آن عرضه شود.

مدیر گنجینه مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: تیم تخصصی برای جمع آوری آثار متعلق به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سراسر کشور تشکیل خواهد شد.

نجمی بیان کرد: در گنجینه مقاومت موزه آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نمایش به نسل‌های آینده ارائه خواهد شد تا با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازدید برای عموم مطرح نیست اما در آینده با صلاحدید علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدیران مجموعه شاید امکان بازدید از گنجینه موزه برای بازدیدکنندگان فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi