شناسه خبر : 67594
سه شنبه 04 تير 1398 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کلیدی‌ترین اعتراف آمریکایی‌ها نسبت به ایران


علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در توئیتر نسبت به اظهارات پمپئو علیه ایران واکنش نشان داد.

 

 

اینستاگرام
سلام ، باور کردنی نیست که گردانندگان فتنه و فتنه گری توانستند با هزینه های نجومی و فریب مردم در نظام اسلامی نفوذ کنند و پست های حساس را تصاحب کنند تا از این طریق نمایندگانی صاحب نفوذ برای دشمنان نظام اسلامی باشند. واقعا باید هزاران مرتبه خداوند را شکر کنیم که نیروهای الهی تحت مدیریت عالی مقام معظم رهبری وجود دارند که تمام توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی و امنیت کامل را برقرار و در این شرایط که حکومت مورد دستبرد نفوذیها و هجمه های ناجوانمردانه تبیلیغاتی و رسانه ای اجانب اشرافگرا و نوکران بیگانه قرار دارد به مردم چنین هدیه گرانقدری تقدیم و ارزشهای نظام اسلامی را حفظ کردند. خداوند عمرشان بدهد و بر عزتشان بیفزاید که باعث امیدواری و خوش بینی مردم نسبت به نظام اسلامی هستند.
مردم در انتخابات آینده اینگونه قدردانی و تشکر خودشان را نسبت به نیروهای الهی ابراز خواهند کرد زیرا همین دشمنان باعث آگاهی بسیار وسیع مردم شدند تا در هیچگونه شرایطی فریب شیطان بزرگ و نوکرانش را نخورند. انتخابات آینده با حضور بسیار زیاد و مشارکت گسترده مردم بسیار دیدنی و شنیدنی خواهد بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi