شناسه خبر : 67636
سه شنبه 04 تير 1398 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه فرزند یک نظامی عراقی به امام خامنه ای



فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اخیرا یکی از جوانان عراقی نامه‌ای را برای امام خامنه ای نوشته و در آن از حضرت آقا خواسته بود که برای پدرش که در جنگ با ایران کشته شده، استغفار کنند.


 سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به ظرفیت عظیم راهیان نور برای جوانان از کشور‌های مختلف گفت: علاقه‌مندی‌هایی نسبت به موضوع راهیان نور از کشور عراق وجود دارد. جوانانی هم آمده‌اند و تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند. موارد عجیبی را در این باره مشاهده کرده‌ام که نشان می‌دهد ظرفیت راهیان نور چقدر عظیم است. عده‌ای از دانشجویان جوان عراقی برای دیدن مناطق عملیاتی راهی سفر راهیان نور شده بودند؛ در بین آن‌ها کسانی بودند که پدرانشان در جنگ با ایران کشته شده بودند.

وی افزود: برخی از این‌ها وقتی از سفر راهیان نور بازگشته بودند به مادرانشان گفته بودند که چرا به پدر ما می‌گویید شهید؟ این‌ها که شهید محسوب نمی‌شوند. کسی که در مقابل امام و ولی امر مسلمین یعنی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بایستد که شهید محسوب نمی‌شود. اخیرا هم یکی از همین جوانان عراقی نامه‌ای را برای امام خامنه ای نوشت که من تصویر این نامه را دیدم و در آن از حضرت آقا خواسته بود که برای پدرش که در جنگ با ایران کشته شده، استغفار کنند. این نشان می‌دهد که ما باید بیشتر از ظرفیت راهیان نور استفاده کنیم.

منبع: هیات
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi