شناسه خبر : 67670
چهارشنبه 05 تير 1398 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معامله قرن رشوه‌ای به منطقه با پول عرب‌ها

رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پیامی به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی مخالفت قاطع این جنبش با معامله قرن و کنفرانس اقتصادی بحرین را اعلام کرد.





خالد مشعل، رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که معامله قرن طرحی مشکوک و توطئه آمیز برای نابودی مسئله فلسطین است و ملت فلسطین قاطعانه با آن مخالف است و اجازه اجرایی شدن آن را نخواهد داد.

مشعل افزود که معامله قرن نتیجه‌ای نخواهد داشت و به یاری خداوند محکوم به شکست است و ملت فلسطین خطوط قرمز و اصول ثابتی دارد که هرگز بر سر آن معامله نمی‌کند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در ادامه خاطرنشان کرد که تلاش برای حل و فصل مسئله فلسطین از طریق حیله بازی و یا رشوه اقتصادی به کشورهای عربی برای فروختن مسئله فلسطین، اقدامی مردود و باطل است و موفقیت آمیز نخواهد بود.

وی تاکید کرد که معامله قرن رشوه‌ای به منطقه با پول‌ عرب‌ها است تا مساله خود که همان فلسطین و قدس است، بفروشند.

خالد مشعل تاکید کرد: تمامی کشورهای عربی باید کنفرانس بحرین را تحریم کنند، زیرا این کنفرانس هیچ خیر و برکتی در پی ندارد و ما صراحتا می گوییم آنانکه مشکلات داخلی دارند و دنبال برنامه های ویژه خود هستند و می‌خواهند فلسطین را برای کسب رضایت آمریکا قربانی کنند، مجرم هستند و هرکس می‌خواهد دست به ماجراجویی بزند، باید با آنچه که خود دارد چنین کاری انجام دهد.

مشعل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه بخشی از راه حل نیست و در منطقه جایی ندارد، بلکه دشمن ما و سراسر امت است.

وی اشاره کرد که ملت فلسطین قادر است عزم و اراده خود را پیش برده و رژیم اشغالگر را از این سرزمین بیرون براند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi