شناسه خبر : 67677
چهارشنبه 05 تير 1398 , 14:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم در جمکران


مراسم وداع با پیکر شهید «عُشریه» شهید مدافع حرم که خادم مسجد مقدس جمکران بود با حضور عاشقان و منتظران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در این مسجد مقدس برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مراسم وداع با پیکر شهید ابراهیم عُشریه شهید مدافع حرم که از خادمان مسجد مقدس جمکران بود در میان فریادهای لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و لبیک یا مهدی عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) در این مسجد مقدس برگزار شد.

 

خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

شهید ابراهیم عُشریه مربی نمونه جودو، در کسوت مربی تاکتیک در دانشکده تربیت پاسداری علویون قم مشغول فعالیت بود که اواخر سال ۹۴ برای دفاع از حریم آل الله رهسپار سوریه شد.

این شهید والامقام در ۲۵ فروردین‌ماه ۹۵ در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب مجروح و سپس جاویدالاثر شد و با گذشت ۵۴ روز و با پیگیری‌های به عمل آمده و دریافت قرائن و شواهد متقن خبر شهادت وی رسماً تائید و به عنوان شهید جاویدالاثر نام گرفت.

در جریان تفحص اخیر در استان حلب سوریه پیکر این شهید والامقام که در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بود کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد و بعد از قریب به سه سال به آغوش پرمهر وطن بازگشت.

منبع: جمکران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi