شناسه خبر : 67689
چهارشنبه 05 تير 1398 , 16:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهید حدادیان از فرزندش می گوید

پدر شهید وطن محمدحسین حدادیان گفت: چشم پسرم را تخلیه کردند و بعداً بصورت مثله بدن او را تکه تکه کردند.

 

پدر شهید محمدحسین حدادیان در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در روستای احمدآباد وسط شهرستان ورامین با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، بیان کرد: شهید حدادیان متولد سال ۱۳۷۴ و دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه تهران و اطاعت از والدین ویژگی بارز و شخصیتی ایشان بود.

وی ادامه داد: پانزده ماه پیش، چندین فتنه در خارج از کشور طراحی و داخل کشور مهندسی شد که یکی از آنها به دراویش گنابادی رسیدند که وقتی دستگیر شدند تعدادی از هواداران آنها مقابل زندان تجمع کردند.

پدر شهید حدادیان ادامه داد: نظر دولت بر آزادی آنها بود و آزاد شدند و در پاسداران تجمع کردند و در این مدت خسارت‌های فراوان به بسیج و نیروی انتظامی وارد کردند.

وی خاطرنشان کرد: در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بهانه واهی قصد داشتند به کلانتری حمله کنند و چند ساعت بعد با یک اتوبوس ناجوانمردانه سه تن از عوامل نیروی انتظامی را زیر گرفتند و سپس با کمک رسانه‌های بیگانه فراخوان داده و تجمعی را ترتیب دادند که تعداد زیادی سلاح سرد و گرم در اختیار داشتند.

حدادیان گفت: ساعت چهار صبح دستور متفرق شدن آنها را دادند، ولی یک سمند با سرعت زیاد به میان مأموران آمد و در این حادثه محمد حسین حدادیان اسیر شد.

پدر شهید حدادیان تصریح کرد: چشم پسرم را تخلیه کردند و بعداً بصورت مثله بدن او را تکه تکه کردند، زمانی که ایشان شهید شد، متأسفانه یکی از مسئولان این فرقه را معتدل معرفی کردند در حالی‌که که فرزند بنده را داعشی گونه شهید کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری خودشان به منزل ما آمدند و من از این بسیار خوش حال هستم.

حدادیان به مشکل فرقه صوفیه با دین اشاره کرد و گفت: فرقه صوفیه مورد لعن ائمه ما است ولی عده‌ای در کشور اینها را حمایت کردند، شهید حدادیان بسیار ولایت پذیر بود و تمام مطالب و نصایح مقام معظم رهبری را با چشم دل عمل می‌کردند.

پدر شهید محمدحسین حدادیان ادامه داد: ۲ بار ملاقات خصوصی با حضرت آقا داشتیم و رهبری روی مسئله مطالبه حق تاکید داشتند، آقایان مسئول تفکر کنید که چه تعداد از جوانان شهید شدند و شما پشت این میزها نشسته‌اند؟

در پایان این مراسم که با حضور پدر و مادر شهید حدادیان برگزار شده بود، از این خانواده شهید عزیز "محمدحسین حدادیان" تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi