شناسه خبر : 67701
پنجشنبه 06 تير 1398 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازخوانی خاطرات یک شهید در برنامه «خیابان ایران»

 در سالگرد تولد 95 سالگی پدر شهید مجید فرید فر، خاطرات زندگی و شهادت این شهید در خیابان ایران بازخوانی شد.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، عوامل برنامه «خیابان ایران» به بهانه تولد 95 سالگی پدر شهید مجید فرید فر میهمان خانه این شهید شده و پای صحبت‌های عزیزالله فرید فر پدر شهید نشستند.

 این برنامه که امروز با موضوع رهایی از تعلقات و از جان گذشتگی ساعت 21:30 از رادیو ایران تقدیم مخاطبان می‌شود به بررسی زندگی شهید مجید فریدفر بازیگر محبوب دهه 40 و چریک و شهید دهه 60 پرداختند که 13 خرداد 1361 پس از آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسید.

 شهید مجید فریدفر متولد سال 1335 دوران زندگی متفاوتی را پشت سر گذاشت و سرنوشت او سرنوشتی شنیدنی است.
او در کودکی و در دهه 40 در فیلم‌های متعدد سینمایی نقش آفرینی کرد، آکروباتیک و موسیقی از دیگر هنر‌هایی بود که شهید فرید فر در کنار پدر آموخت.

 دوران انقلاب نقطه عطف و تولد دوباره‌ای در زندگی این شهید بود تا جایی که سرنوشت او را به عنوان چریک و رزمنده ایثارگر به سمت شهادت هدایت کرد.

 پدر خوش ذوق شهید مجید فرید فر که اهل فرهنگ و هنر است در تولد 95 سالگی خود از خاطرات و زندگی مجید و سیر تحول در زندگی او گفت.
برنامه خیابان ایران هر هفته پنجشنبه ساعت 21:30 از رادیو ایران تقدیم مخاطبان می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi