شناسه خبر : 67715
جمعه 07 تير 1398 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توطئه ساقط کردن نظام در۷ تیر ناکام ماند!

توطئه ساقط کردن نظام اسلامی در هفتم تیر با رهبری امام ناکام ماند

توطئه ساقط کردن نظام اسلامی در هفتم تیر با رهبری امام ناکام ماند

 مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی گفت: دشمن در تلاش بود با این اقدام تروریستی نظام ایران را ساقط کند اما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) این توطئه ناکام ماند.

آیت الله مرتضی مقتدایی پنجشنبه شب در آئین سالگرد شهدای هفتم تیر در اردستان بیان کرد: اگر این رویداد تروریستی به طور عادی در هر کشور دیگری رخ می‌داد، نظام آن کشور سقوط می‌کرد اما با عنایت حضرت امام زمان (عج) و رهبری امام خمینی (ره) نظام نوپای اسلامی مقاوم و استوار به راه خود ادامه داد.

وی با اشاره به شهادت آیت الله سید محمد بهشتی و ۷۲ نفر از مسؤولان و مقامات کشور و اعضای حزب جمهوری اسلامی افزود: هر چند بهترین یاران امام (ره) را از ما گرفتند، اما نظام اسلامی هنوز پس از ۴۰ سال با همه فشارها و دشمنی‌های آمریکا مقتدر و با صلابت پا برجا است.

مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: با هدایت مقام معظم رهبری و تأیید امام زمان (عج) نظام به حرکت خود ادامه داده و همه پیشرفت‌های کشور با این امر ممکن شده و در نهایت هم این پرچم به دست صاحب حقیقی اش خواهد رسید.

وی اضافه کرد: کسانی که با ارزاق مردم سر و کار دارند باید مراقب بوده و با خودداری از گرانفروشی و احتکار، در هر شغل و سمتی به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: آمریکا با همه قوا به جنگ ملت ایران آمده در حالی که ۴۰ سال است، زیر فشارهای آمریکا و نوکرانش قرار داریم اما مقاومت بزرگترین دفاع بوده و خداوند نیز حامی مظلومان است.

وی در ادامه با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) یادآور شد: ایشان به عوان رئیس مذهب جعفری با تشکیل حوزه، افزون بر چهار هزار نفر شاگرد پرورش داده و ۴۰۰ کتاب روایت تألیف کردند که مورد استفاده حوزه‌های علمیه است.

گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر همزمان با سالروز شهادت حجت الاسلام سید نوراله طباطبایی نژاد، نخستین نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی به میزبانی مسجد جامع این شهر برگزار شد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi