شناسه خبر : 67744
یکشنبه 09 تير 1398 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهانت بی‌سابقه خبرنگار سعودی به فلسطین


خبرنگار وابسته سعودی همزمان با نشست«منامه» و خیانت ارتجاع عرب به آرمان فلسطین و قدس با انتشار یک ویدیوی جنجالی ضمن اهانت‌های بی‌شرمانه به فلسطینی‌ها و قدس، پیگیری مسلمانان برای آزادی قدس را مسخره کرد!

همزمان با دست و پا زدن‌های آل‌سعود برای گسترش و ارتقاء روابط با رژیم صهیونیستی، این بار «فهد الشمری»، یک به ظاهر خبرنگار سعودی در اهانتی آشکار به ملت فلسطین آنها را «گدایانی بی‌شرافت» و مسجدالاقصی را «معبدی» برای یهودیان توصیف کرد! «الشمری» در یک فیلم ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، تاکید می‌کند: «فلسطینی‌ها گدایان بی‌شرافت هستند. مسلمانان هزاران مسجد در جهان دارند و اقامه نماز در مسجدی در اوگاندا شرافتمندانه‌تر از اقامه نماز در قدس و بین ساکنان آن است(!) وی همچنین در ادامه باز هم فلسطینی‌ها را هدف توهین‌های خود قرار داده و می‌گوید: «مردم شریف مشکلات‌شان را ولو بعد از ۴۰ سال حل و فصل می‌کنند، اما فلسطینی‌ها این‌طور نیستند».
اظهارات «فهد الشمری»، که به طور قطع با هماهنگی مقامات سعودی صورت گرفته موجی از خشم را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته و کاربران شدیداً اظهارات او را محکوم می‌کنند. برخی کاربران نیز نوشته‌اند آنچه امروز الشمری در ویدیویی به صورت آشکار بیان می‌کند، همان اعتقاداتی است که سران آل‌سعود در مجالس مخفی و به صورت درگوشی برای هم تکرار می‌کنند.
آل‌سعود در حالی در دوران «محمد بن سلمان» و پدرش تبدیل به یک کشور صد در صد خود فروخته و بازنده در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی شده که مسئله فلسطین همچنان نگرانی شماره یک جهان اسلام است و طی همین یکی دو روز گذشته در محکومیت نشست «منامه»، میلیون‌ها مسلمان از توطئه جدید صهیونیست‌ها و آمریکا اعلام انزجار کردند. نشست «منامه»، مقدمه‌ای برای رسیدن به دسیسه‌ای موسوم به «معامله قرن» است که به شکست انجامید.

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi