شناسه خبر : 67767
یکشنبه 09 تير 1398 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به رئیس جمهور امیدی نیست! چون...

ناشناس - با عرض ادب و احترام و اهداء صمیمانه ترین درودها به محضر سرکارخانم چنارانی نماینده دوره دهم (نیشابور) مجلس شورای اسلامی.

 جهت اطلاع جانبازان عزیزم عرض شود، خانم چنارانی قبل ازاینکه نماینده مجلس باشد فرزند شهید گرانقدر کشور عزیزمان ایران و البته حال که به عنوان نماینده در مجلس هستند نه تنها مایه فخر و مباهات جامعه ایثارگری و در کل جامعه هدف هستند، بلکه مایه فخر و مباهات همه همشهریان حوزه انتخابیه شان می باشند.

 و باز هم جهت اطلاعتان عرض شود شهرهای نیشابور و فیروزه نماینده دیگری هم دارد ولی در طول 3 سال هنوز درجمع جانبازان و ایثارگران حضور پیدا نکرده ولی احتمالاً در مجلس پیگیر مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش باشد. ولی ای کاش هر ازگاهی نیم نگاهی هم به یادگاران دوران دفاع مقدس که هنوز هم آثار جراحتشان مشهود می باشد می انداختند.

ولی از حق نگذریم خانم چنارانی به قول معروف جزو شیر زنانی ست که وظیفه خود را فقط خلاصه نمی داند درتصویب قوانین و مصوبات مجلس، بلکه خود را ملزم می داند به پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه.

سرکارخانم چنارانی! عرض شود، اگر از پرزیدنت جناب روحانی بپرسید درخصوص جامعه هدف چه کارهای در دستور کار دارند، بدون شک می گوید جامعه هدف یعنی چه؟

و اما ازهمه اینها که بگذریم سرکارخانم چنارانی اجازه بدهید عرض کنم همانطور که در دوران دفاع مقدس حاضر بودیم یکی برای همه و همه برای یکی جان بدهیم، حال که خود شاهدید جدای ازهمه مشکلاتمان، بیمه تکمیلی و طلایی جانبازان به سُخره گرفته شده.

بیمه ای که قرار بود چتری برای حمایت از رنج و درد و بیماری و بستری شدنمان باشد، بیمه ای که قرار بود به اصطلاح برای روزهای سخت بیماری و ذخیره ای باشد برای آلام و آرامش ما چرا به این روزمان انداخته؟ خواهش و تمنا می کنم به عنوان کوچکترین عضو جامعه ایثارگر پیشنهاد می کنم ایثارگران به بنیادشهید و امور ایثار گران شهرستان محل سکونتمان مراجعه نموده و دفترچه های درمانی را در راهروهای بنیادشهیدشهر محل سکونتمان گذاشته و بدون هیچ سرو صدایی سر را بزیر انداخته و بنیاد را ترک کنیم.

در ادامه عرایضم جمله ای را خطاب به سرکارخانم چنارانی اضافه کنم و آن اینکه از رئیس جمهور درخصوص جانبازان لطفاً نه سوُالی بپرسید و نه درخواستی! فقط چنانچه امکانش برایتان فراهم شد خواهشاً مطالبی که ازسوی جامعه هدف به شما انتقال داده شده را مستقیماً باحضرت آقا، بزرگ جانباز انقلاب اسلامی درمیان گذاشته و مطمئن باشید در اسرع وقت رهبرمعظم انقلاب خودشان دستور به پیگیری و حل مصائب و مشکلات جانبازان و ایثارگران خواهند داد.

باتشکر از سایت وزین فاش نیوز که بدون سانسور منعکس کننده مشکلاتمان می باشد، خداوند بی نهایت مهربان همگیتان را درپناه خودش حفظ فرماید،آمین. التماس دعا.

همرزم قدیم و همدرد روزهای سخت

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دل دردمان را به کدامین ناشنوا گوش بگویم!!!

با سلام و احترام
عزیز دل روزگار غریبی است، عبارات بکار برده توسط بزرگان دردآور است:
تموم شد، هر چه بود که بردید و خوردید و نوش جان کردید و هر بلایی که توانستید سرمان آوردید،
به قول بزرگی (در زمان حیات پیر جماران)
«در جنگ جهانی معلولین را به دریا ریختند»
خدا را شکر کنید که به دریا نریختندمان، احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور خسارت جنگ و جهاد را هم باید بپردازیم. صد البته که همین الان هم می‌پردازم.
از این عبارات «تموم شد، هر چه بود که بردید و خوردید و نوش جان کردید و هر بلایی که توانستید سرمان آوردید»/«در جنگ جهانی معلولین را به دریا ریختند»، همه چیز هویدا است!!!
تمام شد آن زمان که ایثارگران جایگاهی داشتند، الان و در این زمانه که ارزش‌ها جابجا شده است، ایثارگران در جایگاه متهمین قرار گرفتند و بس.
همقطار عزیز سلام
امید وارم سالم وتندرست باشید .
برادر گلم ,کم پیدایی. از چشمه زلالت رفقا را سیراب کن .
با سلام و احترام
همقطارم، بجا نیاوردم عزیز
سلام وعرض اردات به همه همرزمان دوران دفاع مقدس جانبازان واقعی همدرد ورنج کشیدهای دوران عرض شود به محضردوستان بزرگوارم حقیر بخاطرمطلبی که مدتها قبل درسایت وزین فاش نیوز گذاشته بودم که متاًسفانه باعث دلخوری بعضی از دوستان عزیزم شده وحقیر را مورد موُاخذه قرارداده وفرمودندبعداز این دیگر مطلبی درسایت نذاشته واگرهم خواستی مطلبی را عنوان کنی نامی از خود نبری حقیرهم اطاعت امرکرده ولی بنده کمترین خداوندبی نهایت مهربان خاک پای تمامی خانوادهای معظم شهداءوالامقاممان ،آزادگان سرفراز وجانبازان واقعی فداکارالبته اگر لیاقتش را داشته باشم هستم،ارادتمندجامعه هدف معلول دفاع مقدس چراکه همانطور که بارها اعلام کرده ام خودم را لایق نام بامسمای جانبازی ندانسته ونمیدانم،محتاج به دعای همه شمابزرگواران هستم وازجناب ساقی عزیز وبزرگوار وهمکاران گرامشان ممنون ومتشکرم.
سلام جناب ناشناس

ما تاکنون از هیچ مخاطبی درخواست ننموده ایم که نباشد یا نامش را درج نکند
باسلام
سپاس از مدیران محترم سایت که بیشتر مطالب گوناگون ومتعدد وارزشی کاربران را منتشر می کنند .
امیدوارم دوستان قدیم ,همقطار محترم ,مرتضایی عزیز ,وفای با وفا ,معلم جانباز ,شیمیایی 1,جناب تاطق ,خاکپور محترم و... به دور از هر گونه کدورت ,دلخوری , مانند گذشته در این سایت که ایثارگران معزز حضو ر مجازی دارند ."سایت شهدای زنده "دوستان را به فیض رسانند.
سپاسگزاراز فاش ومدیران محترم, وتقدیر از کاربران,ونویسندگان جدید و قدیمی در جهت تضارب آرا ءوهم افزایی در ارایه نظرات متنوع وارزشمند .
,دوستان ویادگاران 8 سال دفاع مقدس وقت تنگ است ومسولیت سنگین .
تشکر وافر .
سلام وعرض ارادت به محضر عزیز دل جناب ساقی وهمکاران گرامیتان عرض شود حقیر منظورم سایت سایت وزین فاش نیوز نبوده بلکه تنی چند از جانبازان همشهریم وگرنه جناب ساقی بزرگوار شما از جان و دل برای همرزمان قدیمی اتان انصافاً سنگ تموم گذاشته وزبان قاصرست از لطف ومحبت شما عزیز وهمه همکاران بزرگوارتان فقط میتوانم بگویم ممنونتان هستم باتمام وجود چرا که باتمام وجود برای همرزمانتان مایه گذاشته اید ،صحت وتندرستی همه فاش نیوزی ها رو از خداوندبی نهایت مهربان خواهانم،ارادتمندمعلول دفاع مقدس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi