شناسه خبر : 67808
دوشنبه 10 تير 1398 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران را پل کردید برای منافع خود!

حسن اکبری - ضمن ارادت فراوان به شهدای گرامی بخصوص شهدای دفاع مقدس ایران و  آنان که صالح تر بودند و شهید شدند.

ضمن احترام به خانواده درجه اول این عزیزان، آیا هنوز باید در هر چیزی اولویت داشته باشند و قوانین را برای خود تصویب کنند؟

ما در طول تاریخ، شهدا و ایثارگران فراوان داشته ایم که ایران را حفظ کردند از حمله امثال اسکندر، تیمور، افغان، صدام، عثمانی، اعراب، مغول، روس و انگلیس.

آیا پدران و فرزان آنها که اجداد تمام ایرانی ها بوده اند از این مملکت دفاع نکردند، شهید ندادند، جانباز ندادند؟

دفاع از هر ایرانی و وطن واجب است در هردوره و زمانه ای، چه حال، چه در گذشته و چه آینده!

 آیا باید سایر قوانین و تمام حق و حقوق جامعه مانند ایثارگران به ایشان تعلق بگیرد؟ البته من نوکر شهدا و خانواده آنها هستم ولی دیگران از نام آنها، پلکانی برای مقام وثروت ساختند ودیدیم مدیریتشان، بخصوص در این ایام چه گلی در مدیریت ایران بر سر ایرانی ها زدند! 

 جایی خواندم بهترین و موفق ترین شرکت های دنیا میانگین سنی مدیریتشان بیست و هفت تا سی سال دارند. خدا وکیلی شما مسئولین کمی به مردم فکر کنید، به نظرم بروید منزل و استراحت کنید.

خودتان هم می دانید مردم از مدیریت کنونی کشور راضی نیستند، پس چرا مثل کبک سرتان را زیر برف کرده اید؟

آیا دهه شصت که جوانان انقلاب را اداره کردند و جنگ را هم اداره کردند سن بالایی داشتند؟

 باید جایتان رو بدهید به جوانان تا با جوانی و انرژی بالایی که دارند کشور را اداره کنند. به والله شهدای راستین انقلاب و جنگ، وضعیت کشور را می بینند و ناراضی اند. نه اینکه ما هیچ موفقیتی نداشته ایم، ولی آنطور که در شان مردم ما باشد نبوده.

 یکی از مواردی که همیشه تا ابد افتخار خواهیم کرد زدن و ساقط کردن پهباد جاسوسی آمریکا بود. چه لذتی بردم، آن هم با سیستم دفاعی ساخت خودمان. ولی کسانی که چند ماه رفتند پشت جبهه و نمایشی حضور داشتند و خودشان را طلبکار می دانید، لطفا تشریف ببرند و مدیریت را بدهند به جوانان.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کارت جانباز بیست درصد صادرشده چه ارزشی دارد؟برای گرفتن کارت مترو رتیم گفت بنیاد تایید کند که اعصاب و روان هستی خجالت بکشید سال است با روح و روان بنده و خانواده من بازی کردید خدا از شما نمی گذرد
بسمه تعالي.
سلام عليكم.
در سن نوجواني و با دلي پاك و به منظور اطاعت از ولي فقيه و دفاع از وطن و ناموس و اسلام پا به جبهه ها گذاشتيم. و تا لحظه آخر مانديم.و چه سختي ها و مصيبت ها كه نكشيدم.چه دوستان پاك وصميمي و فداكار كه از دست داديم.چه دردهاو رنج هاي كه تحمل كرديم.كاش همان موقع مثل بقيه همسنگرانمان شهيد شده بوديم.و ديگر حرف زور نمي شنيديم.كاش عراقي مارا تكه .تكه ميكردند. تكه هايمان را مي سوزاند.كه الان به ما نگويند.مگر ما گفتيم كه شما برويد جبهه ها.يا ما برايتان دعوتنامه كه ننوشته بوديم.برويد به همون اونايكه به شما گفتند برويد جبهه تا دستور بدهند كه قوانين ايثارگران را اجرايي كنيم.وزير و مدير عامل مي گويند اجرا نكنيد.ما چكاره هستيم.متاسفانه در مجموعه هلدينگ خليج فارس بخصوص پتروشيمي بندر امام بي حرمتي و بي احترامي.و توهين و بي ارزشي نسبت به ايثارگران و فرهنگ ايثار وشهادت بيداد ميكند.و هيچ فرياد رسي نيست كه به داد ما برسد.نمي دانم فرداي قيامت جواب خداوند سبحان را چه ميدهند.كه فرياد مظلوميت اين عزيزان را شنيديد.ولي هيچ كاري نكرديد.همش شعار و حرف تو خالي هيچكس عمل نمي كند.سالهاست كه ايثارگران پتروشيمي بندر امام با وجود سوابق ارزشمندكاري و سوابق مرتبط آموزشي و حضور بيش از يكسال در جبهه ها بيش از پانزده سال هست كه فروزن هستند.و هيچگونه ارتقا شغلي ندارند.با وجود معافيت تعديل مدرك تحصيلي ايثارگران.ولي ايثارگران پتروشيمي بندرامام سالهاست كه با هزينه شخصي و متحمل شدن مشكلات زياد مدرك مرتبط گرقته اند.ولي تعديل نميشوند.و هيچكس هم بفكرشان نيست.قوانين و مقررات ايثارگران مثل بخشنامه 2727 ايثارگران و بخشنامه يك مقطع تحصيلي بالاتر براي رزمندگان اجرايي نميشود.به رئيس محترم جمهور.وزيرمحترم نفت و معاونين.مديرعامل محترم هلدينگ خليج فارس و بندرامام بارها هم كتبي و شفاهي گفته يم. هيچ كاري نكردند. و روز به روز اوضاع بدتر ميشود.مي گويند وزير نفت و دستيار آن آيدين ختلان جلوي اجراي قوانين و مقررات ايثارگران را گرفته اند.تكليف ما چيست.كه به فرياد ما ميرسد.و عملا كاري مي كند.كه رضاي خداوند متعال درآن باشد.با تشكر فراوان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi