شناسه خبر : 67813
دوشنبه 10 تير 1398 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باز هم به ما نیاز پیدا می کنید!

ناشناس - این روزها شهر غمگین بود برای درد مادران و همسران شهدا و جانبازان. باز هم بوی عطر شهید. بله برای یه چنین روزی که شهدا رو بدرقه کردن به خانواده هاشون نیاز داشتید که بیان. پدران شهید و مادران شهید رو نیاز داشتید بله. برای تصاویرتون برای شبکه ها و تلویزیون نیاز داشتید. اشک این عزیزان رو نشان دادید. داغ دلشون رو تازه کردین. میدانید چرا؟ چون اونا رفتن و باز هم شما نیاز به حمایت داشتین. از اونا به نفع خودتون استفاده کنید. برای برنامه هاتون، تصمیم گیری هاتون.

  بله اونا با دل اومدن برای بدرقه عزیزانشون ولی تاسف بر شما. اونجایی که باید حمایت بشن کجایید؟ اونجایی که یه ویلچری میره مسافرت و هتل پله دار بهش میدین کجایید؟ اونجایی که پدر شهید کتک میخوره کجایید؟ اونجایی که همسر جانباز میاد بنیاد و حق قانونی خودشو میخواد کجایید؟

  بس کنید این گول زدن ها رو. بس کنید. قوانین بعد از گذشت چند سال هنوز اجرایی نشده. اف برشما که در مجلس دفاع نمی کنید. ماده ۲۴ و موارد دیگر قانون جامع اتفاقا اصلا جامعیت نداره. وقتی میرم بنیاد که نامه بگیرم به لحن تمسخر میگن کدوم قانون؟ فعلا خبری نیست ولی باز هم به ما نیاز پیدا می کنید. بازم هم شهدا در راهند متاسفم به مسئولین بنیاد شهید که قاطع نیستن. یه روز میگید سهمیه کنکور  یک روز میگید ماده ۲۴ اجرایی نیست، یه روز میگید کدوم کار و استخدام؟ بله باز هم به ما نیاز پیدا می کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi