شناسه خبر : 67823
دوشنبه 10 تير 1398 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سانسور تشییع باشکوه شهدا در روزنامه‌های زنجیره ای

پنجشنبه هفته گذشته، مراسم تشییع باشکوه پیکرهای مطهر ۱۵۰ شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس با حضور تماشایی مردم در تهران برگزار شد. در این مراسم، طنین شعار مرگ بر آمریکا در کنار سایر شعارهای انقلابی قابل توجه بود، از نکات قابل توجه این وداع باشکوه، گرمای هوا بود که نتوانست از شوق حضور مردم کم کند.

اما در این میان، برخی رسانه‌های اصلاح طلب در اقدامی مسبوق به سابقه در صفحه اول شماره امروز هیچ اشاره‌ای به این اتفاق مهم نداشتند.

بر همین اساس این مراسم باشکوه در صفحه اول روزنامه‌های شرق، سازندگی (ارگان حزب کارگزاران به دبیرکلی کرباسچی)، اعتماد (به مدیرمسئولی الیاس حضرتی، نماینده عضو فراکسیون امید)، ابتکار (به مدیرمسئولی محمد علی وکیلی، نماینده عضو فراکسیون امید)، آرمان، همدلی، آفتاب یزد، صدای اصلاحات، مردم سالاری (به مدیرمسئولی مصطفی کواکبیان، نماینده عضو فراکسیون امید)، دنیای اقتصاد، جهان صنعت و... هیچ جایی نداشت.

«فیض الله عرب سرخی» از فعالین اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸- خرداد ۹۶- در واکنش به تشییع پیکر شهدا، در اظهارنظری توهین آمیز گفته بود: «مدت‌ها بود که برنامه تشییع شهید نداشتیم اما پیروزی اصلاح طلبان و شادی مردم و جشن‌های مردمی در شهرها باعث شده که باز هم فصل تشییع شهیدان آغاز شود»!

این اظهارنظر توهین آمیز این فعال اصلاح طلب با واکنش منفی افکار عمومی مواجه شد. یکی از فعالین فضای مجازی نوشت: «شهدا را نیاورید تا شادی اینها بهم نخورد! آدم از این همه وقاحت می‌ماند اگر آن‌ها نبودند، شما کجا بودید که امروز استخوان‌هایشان هم جای شما را تنگ می‌کند!».

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi