شناسه خبر : 67846
سه شنبه 11 تير 1398 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاوت این روزهای مسئولان و رهبری!

ناشناس - موضوع مشکلات کشور موضوع پیچیده ای نیست بلکه توضیح آن پیچیده شده است. رهبر معظم انقلاب به عنوان نمونه عملکرد ائمه معصوم (ع) مطرح میباشد و مطابق سخنان ارزشمند دوست عزیز این سوال وجود دارد که چرا سایر مسئولان شباهتی به رهبر معظم انقلاب ندارند لذا باید عرض کنیم پاسخ به طرز نگاه به رهبری جامعه تشیع و ارتباط دولت و مجلس با استکبار جهانی مرتبط میباشد.

 رهبر معظم انقلاب با پیروی از سنت معصومین (ع) راه مقاومت تا شهادت را پیش گرفته اما مسئولان کشور راه تعامل با دشمنان و خرید وقت و کند کردن حرکت دشمن را در پیش گرفتند که صد البته راه تعامل با دشمن منجر به شکست قطعی شد اما کند کردن حرکت دشمن بسیار موفق بوده که این بخش نیز توسط ارگان های زیر نظر رهبر معظم انقلاب اجرایی شد و در جنگ های نیابتی ابر قدرت های جنایکار تمام منطقه را آزاد و ارتش نیابتی را در هم کوبیدند.

 اکنون دولت همچنان مشغول تعامل با دشمن شده که ادامه راه شکست خورده برجام و اعتماد به خط اعتباری دشمن است لذا خیلی زود میبایستی دولت و مجلس با نیروهای انقلابی همگام و در یک مسیر که همانا مقاومت تا شهادت است قرار بگیرند.
 
همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود جنگ نخواهد شد این به دلیل روشن و واضحی است که ارتش نیابتی استکبار با پرچم اسلامی داعش که به منزله قرآن بر نیزه بود نتوانست مسلمانان را فریب بدهد و به شدت شکست خورده و تکرار حمله نظامی با پرچم آمریکا و اروپا با پاسخ بسیار سخت تر از ارتش نیابتی داعش پاسخ داده خواهد شد.

 شایان ذکر است جنگ نیابتی در کشورهای اسلامی همچنان ادامه دارد و کانون و مرکز آن نیز ضعیف ترین کشور اسلامی بوده که دشمن را با مقاومت جانانه روبرو کرده لذا چنانچه مقاومت و پاسخ ضعیف ترین کشور مسلمان این است بنابراین هرگز تفکر استکبار پول پرست برای درگیری با ایران قدرتمند کار نخواهد کرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi