شناسه خبر : 67870
سه شنبه 11 تير 1398 , 15:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کار خوب یک دانش‌آموز برای مزار پدر شهید


"امیرحسین برمکی" دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای است که در یک کار زیبا و نیت خیرخواهانه اقدام به رنگ‌آمیزی و مرمت مزار پدر شهید روستای خود کرده است.

 


 گاهی یک خبر خوب اگرچه به‌صورت مستقیم شادی را به تعداد محدودی از افراد جامعه هدیه می‌کند اما فراگیری بسیاری در جامعه دارد، نمونه تولید یک خبر خوب از یک کار زیبا و دوست‌داشتنی را می‌توان در کار برخی از دانش‌آموزان دانست و "امیرحسین برمکی" یکی از دانش‌آموزانی است که کار زیبایی را رقم زده است.

امیرحسین دانش‌آموز حدود ۱۶ ساله‌ای است که عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است و در کلاس دهم تحصیل می‌کند، او با نیت خیرخواهانه خود اقدام به بازسازی و مرمت مزار پدر شهید روستای خود کرده است.

"سید احمد حسینی باغی" شهید روستای خشکبیجار از توابع استان گیلان است که حالا "امیرحسین برمکی" دانش‌آموز ۱۶ ساله اقدام به مرمت و رنگ‌آمیزی سنگ مزار پدر این شهید کرده است.

این دانش‌آموز به ما گفت: پدر این شهید در روستای ما زندگی می‌کرد و هنگامی که به مزار او می‌رفتم، متوجه شدم سنگ مزار فرسوده شده است بنابراین تصمیم به مرمت و رنگ‌آمیزی آن گرفتم.

امیرحسین معتقد است که این کار خوب را برای شادی شهید "حسینی" انجام داده است.

پدر این شهید دو فرزند داشته است که پسر کوچکش به نام "احمد حسینی" به شهادت رسیده و مفقودالاثر است و پسر بزرگترش نیز جانباز است.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi