شناسه خبر : 67914
چهارشنبه 12 تير 1398 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستندی با موضوع حادثه سقوط پرواز ۶۵۵

مستند «زخم تاریخی» که به سقوط هواپیمای جهموری اسلامی ایران (ایر باس) توسط ناو جنگی آمریکا پرداخته است، امشب روی آنتن می‌رود.


به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، «زخم تاریخی» عنوان مستندی از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که به مناسبت ۱۲ تیر سالروز سقوط هواپیمای جهموری اسلامی ایران (ایر باس) توسط ناو جنگی آمریکا و شهادت ۲۹۰ مسافران این هواپیما، امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ روی آنتن می‌رود.

این مستند که تهیه‌کنندگی آن را مهدی علیپور برعهده دارد، با استفاده از تصاویر آرشیوی و گفت‌وگوهایی که در آن زمان درخصوص این جنایت صورت گرفته است، به شرح واقعه حادثه سقوط پرواز ۶۵۵ می پردازد.

«زخم تاریخی» به واکاوی سقوط هواپیمای مسافربری ایران با شلیک موشک از ناو جنگی آمریکا و مقایسه آن با پرونده لاکربی با استفاده از فکتهای خارجی می‌پردازد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش که در آن مقطع معاون سیاسی وقت استانداری هرمزگان بود، در این مستند درباره‌ی سقوط هواپیمای جهموری اسلامی ایران (ایر باس) توسط ناو جنگی آمریکا، به گفت‌وگو پرداخته است.

 

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi