شناسه خبر : 67933
پنجشنبه 13 تير 1398 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده

پیکر مطهر شهید سعید دلالت، از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از ۳۳ سال دوری از وطن روز جمعه تشییع خواهد شد.

مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، سعید دلالت روز پنج‌شنبه 13 تیرماه 98 از قبل نماز مغرب و عشا به همراه دعای پرفیض کمیل در مسجد امام علی النقی(ع) واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران،خیابان شهید تفرشی برگزار می‌شود.

مراسم تشییع این شهید والامقام روز جمعه 14 تیرماه ساعت 9 صبح از همان مسجد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در جوار همرزمانش تدفین خواهد شد. این شهید گرانقدر مزار یادبودی در قطعه 53 ردیف176 شماره یک دارد که پیکر مطهرش در همان مزار خاکسپاری خواهد شد.

شهید سعید دلالت، فرزند عباسعلی، متولد 1345 در شهر تهران است. او در سال 65 و در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه شلمچه ماند و در شمار شهدای مفقودالجسد قرار گرفت. پیکر این شهید بعد از گذشت 33 سال در جریان عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، تفحص و از طریق پلاک هویت شناسایی شد. خانواده این شهید 20 ساله بعد از گذشت 33 سال از شهادت او با پیکرش دیدار کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi