شناسه خبر : 67953
جمعه 14 تير 1398 , 14:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بحث پناهندگی ورزشکاران درست نیست!

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ایران به ماجرای پناهندگی برخی از ورزشکاران ملی پوش جانیاز و معلول در کشور‌های مقصد مسابقات واکنش نشان داد.

 دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در واکنش به پناهندگی برخی از ورزشکاران ملی پوش جانیاز و معلول در کشور‌های مقصد مسابقات مختلف گفت: بحث پناهندگی درست نیست، زیرا از هیچ کانالی به ما اعلام نکرده‌اند که آن‌ها پناهنده شده‌اند. عدم بازگشت بلاغی هم مربوط به یک سال پیش است و این موضوع به تصمیم شخصی افراد مربوط می‌شود، البته این مسئله هم مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولین است. معتقدم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک باید یک تصمیم‌گیری جدی در خصوص انتخاب نفرات و ضمانت‌نامه‌ها اتخاذ کنند و در کنار آن هم یک کارگروهی تشکیل شود.

معضل پناهندگی ورزشکاران جانباز و معلول ایران!

هادی رضایی در خصوص اینکه اگر ورزشکاران معلول و جانباز موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شوند، پاداشی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد یا خیر؟ به خبرگزاری قوه قضاییه گفت: کسی که مدال‌آور باشد برای او هزینه خواهیم کرد. حتی اگر ورزشکاری از نظر کیفی خوب عمل کند پاداش برایش در نظر خواهیم گرفت. برای مدال طلا پنج میلیون، نقره و برنز هم بین دو تا یک میلیون و دویست هزار تومان تعیین کرده‌ایم و طبق آئین‌نامه موجود به ورزشکاران حقوق خواهیم داد.

منبع: تابناک ورزشی
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi