شناسه خبر : 67993
یکشنبه 16 تير 1398 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی مدیرکل جدید کمیسیون پزشکی بنیادشهید

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز شنبه (تیر ۱۵) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه حوزه خدمات بهداشت و درمان پیشانی خدمات‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار داشت: وظیفه اصلی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اما اگر خدمات‌رسانی به ایثارگران به ‌خوبی صورت نگیرد این وظیفه اصلی نیز تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت بنابراین حوزه خدمات درمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: در بخش بهداشت و درمان نیز ۲ اداره کل درمان و کمیسیون پزشکی بیشترین خدمات را ارائه می‌کنند. کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پذیرش متقاضیان و ورود ایثارگران به بنیاد است و باید در عین رعایت ضوابط با دقت و ظرافت در آن رفتار شود و خدمات به نحو احسن ارائه شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از زحمات غلامرضا طائبی به ‌عنوان مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد گفت: در زمان دکتر طائبی اقدامات خوبی در این مجموعه صورت گرفت و محیط مناسب و آرامی برای ارائه خدمات به ایثارگران ایجاد شد. تمام مصوبات مجلس شورای اسلامی که مربوط به این بخش بودند نیز عملیاتی شدند؛ به‌عنوان‌ مثال موضوع بررسی حق پرستاری در زمان بسیار کوتاهی در این کمیسیون اجرایی شد.

عباسپور افزود: آرامش کمیسیون پزشکی مدیون زحمات تمام همکاران زحمتکش این حوزه است و این آرامش از سیاست‌های اصلی بنیاد و دغدغه جدی ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است. وظیفه همه ما در بنیاد و به‌خصوص در کمیسیون پزشکی تلاش برای احقاق کامل حقوق افراد است و تمام مسائل باید با دقت بررسی شوند. البته همکاران ما در کمیسیون پزشکی عمدتاً از جامعه معزز ایثارگری و دغدغه‌مند این جامعه هستند.

وی در پایان گفت: حبیب‌اللهی نیز جانباز و از دلسوزان جامعه ایثارگری محسوب می‌شوند و ان‌شاءالله با حضور و تلاش ایشان روند خوب فعلی ادامه یابد و آرامش موجود برقرار بماند.

غلامرضا طائبی مدیرکل سابق کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: فلسفه حضور بسیاری از دوستان در بنیاد کارهای معنوی است و این خدمت افتخاری برای ما محسوب می‌شود. همکاران بنده در طول خدمت در کمیسیون پزشکی افرادی بسیار پرتلاش و بی‌ادعا بودند که همواره سعی می‌کردند حق‌الناسی مغفول نماند.

وی افزود: ۳۰۰ هزار پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد در حال الکترونیکی شدن است. همچنین تمام شعب ما الکترونیکی شده است و تمام پرونده‌ها به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

حمیدرضا حبیب‌اللهی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز طی سخنانی از زحمات صورت گرفته در کمیسیون پزشکی تشکر کرد.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi