شناسه خبر : 68018
دوشنبه 17 تير 1398 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جوان فلسطینی نظامیان صهیونیست را با خودرو زیر گرفت

 
یک جوان فلسطینی در شهر قدس‌اشغالی، با خودرو به گروهی از نظامیان صهیونیست کوبید و به گفته منابع صهیونیستی بر اثر این عملیات 4 نظامی مجروح شدند.

شهروندان فلسطینی به ویژه در کرانه باختری به دلیل نداشتن ابزار دفاعی متناسب با تسلیحات پیشرفته ارتش رژیم صهیونیستی، برای دفاع از خود و پاسخ دادن به جنایات این رژیم، به شیوه‌ها و ابتکارهای مختلفی دست می‌زنند که یکی از آنها زیرگرفتن صهیونیست‌ها با خودرو است. در این ارتباط بامداد یکشنبه یک راننده فلسطینی با خودرو خود به گروهی از نظامیان صهیونیست در ایستگاه بازرسی در نزدیکی روستای «حزما» واقع در حومه قدس‌اشغالی کوبید و به گفته منابع صهیونیستی چهار نفر از آنها را زخمی کرد. در حالی که صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند فقط چهار نظامی مجروح شدند اما تعداد بالای آمبولانس‌ها در فیلم‌های منتشر شده از این حادثه، نشان از بیشتر بودن تعداد مجروحان دارد. این در حالی است که پایگاه خبری «شهاب» فلسطین، از زخمی شدن دست‌کم پنج نظامی صهیونیست در این عملیات خبر داده است. گفته می‌شود حال یکی از صهیونیست‌ها وخیم است.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده، پس از عملیات اطلاعات مشترک با «شین‌بت» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی)، عامل مجری عملیات اخیر را بازداشت کرده است. بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، این جوان فلسطینی به همراه پدرش بازداشت شده و این دو برای بازجویی به نیروهای امنیتی تحویل داده شده‌‌اند.

حماس در واکنش به این عملیات، آنرا «قوی‌ترین و واضح‌ترین پاسخ به تمام تلاش‌ها برای تسویه مسئله فلسطین» دانسته و اعلام کرده: «حقوقی که صاحبان آن به خاطرش می‌جنگند نه از بین می‌رود نه ضایع می‌شود.» «حازم قاسم» سخنگوی حماس این را هم گفته که عملیات قدس، ادامه انقلاب ملت فلسطین در قدس است؛ فلسطینی‌ها در آنجا برای اخراج‌اشغالگر و حمایت از هویت عربی این شهر مقدس مبارزه می‌کنند.»
گفتنی است، رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس با چنین عملیات‌های موثری مواجه بوده و تاکنون هیچ راهی جز افزایش جنایت علیه فلسطینیان، برای مهار آن نیافته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi