شناسه خبر : 68034
سه شنبه 18 تير 1398 , 13:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حکمت کارت اطلاع رسانی شود

 جانباز بالای ۳۵ درصد شاغل در بانک هستم آیا به جز حقوق اداره ،حقوق دیگری بابت جانبازی به من تعلق می گیرد ؟ به کجا مراجعه و به کدام قانون باید استناد کنم؟

جانبازان همزمان با دریافت حقوق استخدامی  می توانند در صورتیکه ازکارافتاده کلی باشند از حقوق حالت اشتغال برخوردار شوند مشروط بر اینکه در سازمان استخدامی خود به خدمت ادامه دهند و بنیاد موظف است حقوق حالت اشتغال آنان را پرداخت کند ولی متاسفانه جانبازان گرفتار بازی مدیران بنیاد هستند و اگر ازکارافتاده جزیی شوند بطور همزمان می توانند از حقوق وظیفه برخوردار شوند و نهاد اعزام کننده آنها در نیروهای مسلح وظیفه پیگیری و پرداخت این حقوق را از طریق ساتا بر عهده دارد.

 

جانباز حالت اشتغال ۴۰درصد هستم کارمند بانک چند ماه مانده بازنشته شوم .می توانم وضعیت حالت اشتغال تمدید کنم ؟ اگر میتونم باید به کدام قانون استناد کنم.

- شما همچنان مستخدم دستگاه تلقی می شوید و با دارا بودن مدرک کارشناسی می توانید تا 35 سال خدمت کنید و حالت اشتغال مانع استمرار خدمت شما نیست. ضمنا" معاون حقوقی رئیس جمهور هم  بر این امر صحه گذاشته است.
 

س - با سلام جانباز بالای ۳۵ درصد بانک هستم خواهش می کنم پاسخ بدین به جز حقوق اداره که بابت کارمندی من است حقوق دیگری با بت جانبازی به من تعلق میگیرد یانه اگر هست لطف بفرمایید به کجا مراجعه وبه کدام قانون ماده و...اشاره نماییم باتشکر.

ج- سلام جانبازان همزمان با دریافت حقوق استخدامی  می توانند در صورتیکه ازکارافتاده کلی باشند از حقوق حالت اشتغال برخوردار شوند مشروط بر اینکه در سازمان استخدامی خود به خدمت ادامه دهند و بنیاد موظف است حقوق حالت اشتغال آنان را پرداخت کند ولی متاسفانه جانبازان گرفتار بازی مدیران بنیاد هستند و اگر ازکارافتاده جزیی شوند بطور همزمان می توانند از حقوق وظیفه برخوردار شوند و نهاد اعزام کننده آنها در نیروهای مسلح وظیفه پیگیری و پرداخت این حقوق را از طریق ساتا بر عهده دارد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام جانباز 15درصدبازنشسته اموزش وپرورش هستم ایاغیرحقوق خودم حقوقی هم شامل حالم می شودچگونه
سلام دبیربازنشسته آموزش وپرورش هستم متولد ۴۸با۵درصدجانبازی وبامدرک کارشناسی با۳۰سال خدمت بازنشسته شده ام آیامی توانم برگردم شاغل شوم
در خواست حکمت کارت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi