شناسه خبر : 68049
سه شنبه 18 تير 1398 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای درآمد فروش کتاب‌های نشر شاهد به ایثارگران سیل‌زده

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: درآمد حاصل از فروش آثار نشر شاهد در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در چند روز گذشته به ایثارگران استان‌های سیل‌زده اهدا شد.

اهدای درآمد فروش کتاب‌های نشر شاهد به ایثارگران سیل‌زده

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: با توجه به اینکه سیل در آغاز سال 98 برخی از مناطق کشور از جمله لرستان، خوزستان، گلستان و برخی دیگر از استان‌های کشور را در برگرفت، در کمیسیون انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران تصمیم گرفته شد که همه درآمدی که در غرفه نشر شاهد در نمایشگاه کتاب از بابت فروش کتاب‌ها جمع‌آوری شود، به ایثارگران سیل‌زده اختصاص یابد.

وی ادامه داد: ابتدای هفته جاری با هماهنگی انجام شده اداره کل اسناد و انتشارات و اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد همه درآمد حاصل از فروش کتاب‌های نشر شاهد صرف خرید البسه ورزشی و اقلام مرتبط با آن شد و پس از تهیه برای خانواده ایثارگران سیل‌زده استان‌های خوزستان لرستان و گلستان ارسال شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در پایان گفت: نمایشگاه سی و دوم برای نشر شاهد تجربه تازه‌ای در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی بود که از جمله آن‌ها می‌توان به فروش 7 هزار و 200 نسخه‌ای کتاب  برای نخستین‌بار در غرفه نشر شاهد، تجلیل از نویسندگان برتر حوزه ایثار و شهادت برای نخستین‌بار در فضای نمایشگاه کتاب و برپایی کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی در خصوص آسیب‌شناسی علمی تولیدات کودکان و نوجوانان در حوزه ایثار و شهادت توسط نشر شاهد اشاره کرد که امیداوریم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi