شناسه خبر : 68072
پنجشنبه 10 مرداد 1398 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در روز پرکار انجمن جانبازان و مسئولینی از سپاه و بنیاد بررسی شد:

ماده ۳۸، بازنشستگی جانبازان بسیجی، ویلچر، بیمه، بلیت نیم بها، اسکان درمانی و ...

در نشست مشترک ایثارگران سپاه، بنیادشهید و انجمن جانبازان نخاعی، مسائل و مشکلات عمده ایثارگران مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

فاش نیوز - جلسه هفتگی انجمن جانبازان نخاعی روز گذشته با حضور مسئولینی از سپاه پاسداران و ینیاد شهید در دفتر انجمن جانبازان نخاعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی در اولین جلسه صبح روز گذشته میزبان سردار شریفی رییس اداره ایثارگران سپاه پاسداران و همینطور "پاکدل" معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که جهت بررسی ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و چگونگی صدور احکام حقوقی و اجرایی شدن این ماده از قانون بود.

در این نشست که "میرساداتی" از مدیران بنیاد نیز حضور داشت "اسرافیلی" مدیرعامل انجمن، ضمن خیرمقدم به مدعوین، از نحوه صدور احکام حقوقی برای جانبازان و اینکه چرا صدور احکام مربوط به جانبازان بسیجی و وطیفه توسط ایثارگران سپاه با کندی صادر می شود و بصورت ناقص برای جانبازان واجد شرایط توسط بنیاد شهید اعمال می شود انتقاد کرد و گفت: با وجود پیگیری های بسیاری که توسط انجمن انجام شده، ولی متاسفانه هم صدور این احکام با کندی بسیار پیش می رود و هم متناسب با وضعیت جانبازان نیست.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد در حق بخشی از جانبازان اجحاف صورت گرفته است، خواستار تسریع در صدور احکام و اجرای آن توسط بنیاد شهید شد.

مدیرعامل انجمن جانبازان در ادامه در مورد تاخیر در پرداخت حق و حقوق بازنشستگی جانبازان بسیجی و سرباز، مشکلات صدور بلیط نیم بهای هواپیما، عدم اختصاص سهمیه دائمی به جانبازان برای استفاده از خدمات اردویی سپاه و ... توضیحاتی داد و خواستار توجه به این مشکلات و رفع آن توسط بنیاد و سپاه شد.

در ادامه "سردار ابوالقاسم شریفی" رییس اداره ایثارگران سپاه پاسداران با اشاره به ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، با ارائه آماری از اقداماتی که سپاه در این رابطه انجام داده گفت: از مجموع 47 هزار نفری که مشمول این ماده قانونی می شوند با تلاش و کار اداری بسیار گسترده، تا کنون 28 هزار حکم حقوقی صادر شده و در قالب CD جهت اجرا به بنیاد شهید تحویل داده شده است و مابقی احکام نیز در حال صدور است و روزانه حدود 1300 حکم دیگر توسط ایثارگران سپاه برای عزیزان جانباز صادر می شود.

سردار شریفی در مورد احکام بازنشستگی برای جانبازان بسیجی، زمان صدور رای کمیسیون پزشکی مبنی بر جانباز بودن بسیجیان را مبنای محاسبه خدمت و پایان بانشستگی اعلام کرد و عمده دلیل تاخیر در اجرای بازنشستگی را عدم اختصاص منابع و اعتبار لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان بسیجی و وظیفه اعلام کرد.

"پاکدل" معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید نیز در این نشست تلویحا ضمن تایید ارسال احکام توسط سپاه به بنیاد شهید، کندی در اجرایی شدن احکام را مربوط به نبود اعتبار لازم دانست و با ارائه آماری از تعداد احکام حقوقی اجرایی شده گفت: قانون ماده 38 برای همه جانبازانی که در لیست ارسالی سپاه وجود دارند اجرایی شده ولی با توجه به وضعیت کنونی کشور، و کمبود و کسری بودجه ای که بنیاد با آن روبروست، به هر شکل ممکن، حتی با فروش املاک و مستغلات توانسته ایم مبالغی به حقوق جانبازان بسیجی و وظیفه اضافه نماییم.


بر اساس این گزارش، مقرر شد باتوجه باینکه احکام جانبازان بسیجی به بنیاد تحویل گردیده است مقرر گردید هرجانبازی که تمایل به داشتن نسخه ای از حکم حقوقی خود دارد به بنیاد (آقای میرساداتی) مراجعه نماید.
درخصوص تفاوت احکام صادره از سوی سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی و در صورت تناقض در مبالغ نهایی پرداختی، طبق گفته معاون تعاون بنیاد، ستاد کل دستور العملی تهیه کرده که تا 3ماه آینده احکام یکنواخت صادر و عملیاتی گردد.
همچنین درخصوص بازنشستگی جانبازان بسیجی و سرباز مقرر گردید از سوی تعاون بنیاد شهید موضوع تامین اعتبار پیگیری شود.

درباره سفرهای زیارتی و سیاحتی مقرر گردید مسئول ایثارگران سپاه اقدامات لازم را جهت استفاده جانبازان نخاعی بعمل آورد.
همچنین بنا گردید درباره مشکلات تهیه بلیط از طریق سیسم، تعاون بنیاد شهید جهت برطرف کردن موانع و مشکلات پیگیری نماید.
طبق اظهارات سردار شریفی، موضوع تبصره 1 ماده 40 قانون جامع نیز به طور یکپارچه در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح قراردارد و پس از تامین اعتبار برای حدود هشت هزار نفر اقدام خواهد گردید.
در موضوع کسر مبلغ حدود 700 هزار تومان از 1 میلیون و 200 هزار تومان افزایش حقوق جانبازان بسیجی نیز استدلال شد و معاون تعاون بنیاد عدم وجاهت قانونی کسر مبلغ مذکور را پذیرفت و مقرر گردید در آینده جهت اصلاح این نقیصه اقدام شود.
در خصوص صدور کارت حکمت جانبازان، از قول مدیر جدید سامانه حکمت عنوان شد که صدور این کارت برای جانبازان منوط به ارائه ضمانت ردیده است.

بنا براین گزارش پس از پایان این جلسه، دومین نشست این روز اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با دکتر عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.

در این جلسه که دکتر "جوادی" رییس مرکز ضایعات نخاعی جانبازان، "بوستان احمدی"، مدیرکل پشتیبانی بنیاد، "لشکری"، مسئول خرید شرکت متُد معاون بهداشت و درمان بنیاد را همراهی می کردند، "اسرافیلی" به عنوان مدیرعامل انجمن در مورد مشکلات مربوط به جانبازان نخاعی از قبیل عدم توزیع بموقع سهمیه ویلچر، کمبود لوازم بهداشتی درمانی، بیمه، پایش سلامت همسران و درمان و بستری جانبازان گزارشی ارائه داد.

دکتر عباسپور در ادامه این نشست، با اشاره به عدم خرید ویلچر خارجی با توجه به موضوع تحریم و اینکه نمی توان پول برای خرید ویلچر خارجی انتقال داد، افزود: به خاطر تحریم و کمبود بودجه در صدد هستیم تا از توان شرکت های داخلی به منظور تامین ویلچر استاندارد بهره ببریم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد در خصور کمبود بودجه در بخش خرید تجهیزات و لوازم تواببخشی، با بیان اینکه پیش بینی بودجه 85 میلیارد تومانی شده است ولی متاسفانه تاکنون فقط با مبلغ 200 میلیون تومان آن موافقت گردیده و آن هم بر اساس اولویت، صرف خرید ویلچر و برخی از لوازم ضروری جانبازان خواهد شد ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، مشکلات در این زمینه مرتفع بشود.

عباسپور بحث های مربوط به بیمه دی و عدم قرارداد با مراکز درمانی و داروخانه ها را ناشی از بدهی بیمه به مراکز طرف قرارداد عنوان کرد و خاطر نشان کرد: فعلا مشکل خاصی وجود ندارد و ما در حد توان نمی گذاریم خللی در خدمات بیمه و درمان برای جانبازان پیش بیاید و مشکلات بیمه و درمان جامعه هدف را برطرف می کنیم.


نتیجه مذاکرات این شد که معاونت بهداشت و درمان تلاش خود را برای تامین و پرداخت دو هزار میلیارد بدهی به بیمه دی انجام دهد و از سوی دیگر، انجمن جانبازان نخاعی از طریق مجلس و نمایندگان موضوع راپیگیری نماید.
مقرر گردید مدیریت اسکان جانبازان نخاعی اعزامی به تهران برای اقامت در هتل انقلاب با مدیرعامل انجمن، و تامین هزینه ها برعهده معاون بهداشت و درمان می باشد.
در خصوص مشکل ویلچر هم مقرر گردید که رویکرد به تولید  داخلی به موزات تهیه و یلچرخارجی باشد و تا زمانی که ویلچر داخلی به کیفیت مطلوب نرسد نباید تنها گزینه باشد.
به گفته دکتر عباسپور خرید ویلچر به تشخیص انجمن جانبازان خواهد بود و از هرشرکت که انجمن تایید کند خریداری می شود و ظرف دو ماه آینده 200 عدد ویلچر گیتی تک البرز تحویل انبار بنیاد خواهد شد.
به پیشنهاد انجمن، مقرر شد در صورت تمایل و بنا برضرورت، بجای سهمیه یک دوره ویلچر فعال، یک دستگاه ویلچر برقی ساخت داخل به جانبازان متقاضی تحویل گردد.
به گفته دکتر عباسپور، طبق آیین نامه، جانبازانی که اسناد پزشکی (نوار عصب دست) ارائه کنند نیز می تواند ویلچر برقی دریافت نمایند.


 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
ماده 38برای جانبازان انقلاب حالت اشتغال هنوزاجراءنشده وبلاتکلیف مانده .میگنداول مجروعین خط مقدم وبعدالویت دوم بدیگران البته درحدیک حرف!
ماده 38برای جانبازان انقلاب حالت اشتغال هنوزاجراءنشده وبلاتکلیف مانده .میگنداول مجروعین خط مقدم وبعدالویت دوم بدیگران البته درحدیک حرف!آیادراین جلسات نمی شدحداقل یک یادازجانبازان انقلاب کردوسوال کردکه چراماده 38برای اینهااعمال نمیشود؟
سلام.تکلیف بقیه جانبازان که ازماده 38محروم هستندچیست؟جانبازانی که حکم اشتغال ازکارافتادگی کلی دارندولی ماده 38هنوزاعمال نشده..لطفاپیگیری فرمایید..تشکر.
وجانبازان شاغل که بازنشسته شده اند .
ماده 38راقسمت بندی کردند،برای برخی خوردواکثرااعمال نشد ماجانبازان راتیکه تیکه کردندیکی جانبازخط مقدم جنگ یکی پشت جبهه ودیگری جانبازدفاع ازانقلاب وکشور، همه حالت اشتغال بنیادباحکم کلی ولی ماده 38 خبری نیست!!! دریغ ازیک جواب درست ومنطقی!
ریشه همه نا رضایتی های فعلی ایثارگران فقط یک جمله است
"نداشتن تخصص و نداشتن انصاف از سوی مدیران بنیاد "
همه قوانین را فقط برای گروه کمی از خودشان نوشته اند و با تبعیض در حال اجرا هستند !
راهکار هم یک جمله است
"تبدیل بنیاد به یک وزارتخانه تخصصی "
باسلام.
به استحضار می رساند حدود4 سال پیش به ما اعلام کردند که برای ماده 38 هرچه سریعتر با تهیه مدارک وتشکیل پروند ماده فوق اقدام نمایید .ماهم باخوشحالی حدود 10روز باتلاش وجدیت وکلی هزینه کلیه مدارک لازمه حتی استعلام سوپیشینه جمع اوری وبه سپاه امام رضا (ع) مشهد تحویل دادیم وباز باکلی الافی به بیمارستان امام حسین (ع) مشهد معرفی وباپرداخت کلی هزینه به پزشکان معرفی شدیم درپایان گفتند که شمابرید خودمان اطلاع می دیدم تاکنون که 4 سال سپری شده هنوز خبری نداده اند .این کارشان هم مثل هدیه ایثار که باخوشحالی مدارک راجمع اوری کردیم وبه واحد ایثارسپاه تحویل دادیم 30سال سپری شد هنوزکه اطلاع ندادند .برای ماده 38 جندروزپیش با بیمارستان امام حسین تماس گرفتم درجواب گفتند که جانبازان 25 درصد ازماده 38 کلا حذف شند به نظرشما درست است این حق الناس نیست ومن باید چکارکنم می توانم بجای شکایت کنم اکر راهی داره لطفا راهنمایی کنید .درضمن من دراول 40درصد داشتم بعداز مدتی شد32 درصد وسرانجام خودشان 25 درصد.درصد زدند تمام حال سن مارسیده به 52سال دوست دارم پیگیری کنم .کمک کنید واگر شماره ی از مسئولین تهران دراین خصوص دارید ارسال کنید .یک شماره هم می ده
اخرش متوجه نشدیم کی ماده ۳۸ اجرایی میگردد ،دوم فرمودند جهت دریافت حکم ماده ۳۸ به اقای ساداتی مراجعه کنید،،،،،،،از فاش نیوز که اطلاع رسانی میکند سپاسگزارم،،،،،فاش نیوز راهنمایی کند بقیه جانبازان کشور جهت حکم به کجا مراجعه کنند
ضمن تشکر و قدردانی از انجمن و سایت فاش نیوز،،،،،،خواهشمندم از فاش نیوز که راهنمایی فرمایند که اقای میر ساداتی کجا هستند و بقیه جانبازان کشور چگونه حکم خودشان را رویت کنند ،،سپاسگزارم
با سلام و عرض ادب و خدا قوت به مسئولین سردار شریفی عزیز و مسئولین بنیاد جناب آقای پاکدل و آقای میر ساداتی و مدیر عامل انجمن جانبازان نخایی آقای اسرافیلی بزرگوار که زحمت می کشند و این جلسات را با مسئولین برگزار می کنند برای حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران خصوصا درمان و معیشت که به حقوق و اعمال ماده 38 و اجرائی شدن آن ارتباط پیدا می کند . آقای پاکدل چند وقت پیش در رابطه با اجرائی شدن ماده 38 وهمترازی حقوق برابر با نیروهای مسلح به زودی خبر دادند ولی الآن مسئولین محترم چیز دیگری عنوان می کنند و تهش هم به کمبود بودجه و ... ختم می شود ما جانبازان بعد 40 سال از پیروزی انقلاب واقعا نمی دانیم موندیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را ؟ این آقایان اگر راست می گویند با مدیران بنیاد و سرداران سپاه کاری نداریم که چه مقدار حقوق و دریافتی دارند ما جانبازان حالت اشتغال را با همان کارمندان معمولی شان که از سپاه و بنیاد حقوق دریافت می کنند حقوق بدید حقوق نیروهای مسلح با دو یا یک درجه بالاتر پیشکش مگر نه اینکه در ماده 38 قانون جامع که مدت ها است ابلاغ شده آمده پرداخت حقوق جانبازان حالت اشتغال همتراز کارکنان نیروهای مسلح با یک درجه بالاتر پس جریان کمبود بودجه و منابع همش فیلمه باز اگر اگر واقعا راست می گویند و بوجه نیست برای کارمندان خود بنیاد یا سپاه فرقی نمی کند بگویند امسال با کمبود بودجه مواجهیم و تحریم و ... شما کارمندان و مسئولین مثلا فعلا با کمبود بودجه مواجهیم و شما باید به اندازه جانبازان حقوق دریافت کنید پاداش پایان خدمت هم فعلا بودجه نداریم آن وقت است که ما جانبازان هم غم شما را می خوریم و حرف های شما مسئولین عزیز را قبول می کنیم در غیر این صورت جریان همان قسم حضرت عباس و دم خروس است که محال است کسی باور کند والسلام . جانباز و رزمنده حالت اشتغال .
دراجرای بند ج ماده 38 چند سال متوالی است که مارا سرکار گذاشته اند.حرف قشنگ وعده بدون عمل وعدم پاسخگویی دراین زمینه راهکار آنان است.
مدیران بزرگوار فاش نیوز راهنمایی بفرمایید چگونه نسخه احکام ماده ۳۸ را دریافت کنیم در ضمن ما شهرستان هستیم و دسترسی به میر ساداتی را نداریم
سلام الان حدود دوسال است که همسرم بيماري ALS دارد و از دو پا و کمر و دست راست فلج شده بخدا قسم هر چي داشتم فروختم و زير قرض همه دوستان و فاميل رفته ام . دريغ از کوچکترين کمک از بيمه دي و بنياد .
تمام خريد هايم را فاکتور کردم و اصلش را به بيمه دي ارائه کردم که هنوز يک ريال ندادند و ميگويند تائيد نشده . گواهي دو دکتر متخصص مغز و اعصاب و ام ار اي سه نوبت و نوار عصب هشت بار و عکس سي تي و هزار ازمايش ديگر را ضميمه پرونده کردم اما دريغ از کوچکترين حمايتي ...
بنده مستمري بگير بنياد وحقوق يکميليون پانصد چکار کنم به کجا مراجعه کنم رئيس بنياد فارس بودجه نداريم و من همه اختياراتم را به بنياد شهرستانها تفيض کردم از دست من کاري ساخته نيست . خب مومن خدا تو که اختياراتت را داده اي به زيردستانت خودت چکار ميکني ؟ حرامت باشد حقوق خدا تومانيت .
تو ميداني با بدن پراز ترکش و ريه شيميايي و تشنج خودم روزي چند بار همسرم را رسيدگي ميکنم .ميدوني چند بار از دستم افتاده و فريادش به اسمان رفته . تو ميدوني ما در روز يک وعده غذا ميخوريم (املت) تو ميدوني برق و گاز و اب ما را هفته اي هشت بار تو تين گرما قطع ميکنند . تو ميدوني تو اين اوضاع طلبکار هر روز زنگ خونتو بزنه چه حالي ميشي ؟بدبختي مسکن بماند ...
تمام پزشکان متخصص و عمومي بنياد همسرم را دقيقا مي شناسند اما کاري از دستشان ساخته نيست خواهشمندم مرا راهنايي کنيد بخدا هزار مشکل ديگرم را ننوشته ام
تکلیف جانبازانی که به اسم جانباز هستند (یعنی فقط عنوان جانبازی را به یدک می کشند )و به جرم شاغل بودن از همه تسهیلات و مزایایی که در قانون هم به صراحت مشخص شده ،اما بنیاد به سلیقه خودش قانون را اجرا نمی کند،و بهانه الکی می گیرد !!!چه می شود ؟به نظرم بنیاد خیلی لطف می کند به من و امثال من می گوید جانباز !!!
سلام سال 93 تشکیل پرونده جهت ماده 38 دادم اصلا خبری ازش نیست تور یکی پیگیری کنه برا بعضی شده ولی ما نه ضمنا جانباز خط مقدم هستم ممنون
مسئولان دین دار فکری به حال جانبازان معسر فاقد شغل بدبخت بکنید که در این تورم ویرانگر و خانمان سوز به جانباز مدافع وطن 600 ت صدقه می دهید که جز احساس حقارت برا ی مجاهد در راه خدا ثمره ای ندارد شما خودتان چقدر حقوق می گیرید چرا باید دولت به جانبازان کارمند حق ایثار بدهد اما به جانباز کارگر یابی کار یا شغل آزاد توجهی نکند
اصلاحیه تبصره 2 ماده39 چرا اجرایی نمیشه
با سلام در مورد کارت حکمت {صدور این کارت برای جانبازان منوط به ارائه ضمانت ردیده است.} یعنی چی؟
برادرروراست بگم یعنی کشک...خدا نبخشد..آمین.
لطفا ادرس دقیق بنیاد تهران واقای میر ساداتی را اعلام فرمایید.تا از شهرستان به خدمت ایشان برسیم. ممنون
جانبازان حالت اشتغال که درزمان مجروحیت،بسیجی یاسربازنبوده اند،،،چراماده ۳۸برایشان اعمال نمیشود؟!یک بام و۲هوا ...!!!بهتراست بگوییم قانون جنگل!!!مگرجانبازحالت اشتغال،بجزبنیادازجایی دیگرحقوق میگیرد؟!!!!!ماده ۳۸قطعأ اصلاحیه نیازداردکه شبهات برطرف وحق این بزرگواران ادا شود و.....
با سلام خدمت برادر عزیز جانباز دفاع مقدس جانبازان حالت اشتغال که ماده 38 می بایست برایشان اعمال شود طبق قانون جامع رزمندگان بسیجی و سرباز که در بازه زمانی دفاع مقدس تا آخر جنگ یعنی قبل از پذیرش قطعنامه 598 در جبهه جانباز شده و سپس در کمیسیون پزشکی از کارافتاده کلی شود و حکم حالت اشتغال و نیز صادر شود شامل ماده 38 می شود که البته برای یک سری نصفه نیمه و ناقص اجرا شده برای بقیه هم هنوز اجرا نشده حتی ناقص.
بزرگواربه این میگندقانون..بزجانبازان دیگرچی کسانیکه هم جنگ بودندهم درشهرهابامنافقین جنگ کردندودهه اول انقلاب مجروع شدندوحالت اشتغال ازکارافتادگی کلی نیروهای مسلح راهم دارندولی ماده 38درمورداین جانبازان اعمال نشده وگفتنداول الویت باجانبازان خط مقدم بعدانقلاب وبعدجنگ که روی مین هارفتند وجانبازشدند.این قانون وعدالت نیست..هزاران نفرراازماده 38 باکوتاهی وبی توجه ای محروم ورهاکردند.وهیج جوابی هم نمیدهند!گناه بقیه چیست. چندهزارنفر رااعمال کردند آن هم نصف ونیمه .این یک اختلاف وپراکندکی بین جانبازان کشوربوده وغیراین نیست.خدانمی گذردازمتولیان اینگونه تصمیمات نادرست وناحق!
متاسفانه بازی با کلمات در جامعه راهکاری شده برای سر کار گذاشتن و سو استفاده کردن از ملت غیور و سلحشور و عزیزمان؛ آقایون یا مفهوم جانباز و شهید و اسیر را میدانند یا نمیدانند ؛ در بحث جانبازی که یکی از عمده ترین و پیچیده ترین آن میباشد بحثی مزید بر علت اضافه بار بر این عزیزان با سواستفاده از لفظ درصد هم منظور شده که همین مقدار درصد یک بار حقوقی شدید در حوزه قانون گذاری وارد کرده و بعد از آن در مراحل اجرایی شدن قوانین و تسهیلات فشار و اختلاف وسواستفاده و بدبینی و خوشبینی های زیادی را باعث گردیده است ؛ به نظر بنده حقیر تا زمانی که شفاف سازی در حوزه کلمات و قوانین و ......صورت نگیرد بسیاری از مشکلات ادامه دار خواهد بود ؛ 40 سال از انقلاب شکوهمند ملت عزیزمان گذشته زمان کمی نیست حتی پیامبر رحمت و هیچ یک از امامان هماممان این فرصت و زمان را نداشته اند ؛ ما منبع سرشار وحی ؛ احادیث ؛ رهبری عزیز و ملت پای کار در همه زمینه ها را داریم بنابراین جایی برای سو استفاده از کلمات باقی نگذارید. آخه معنایی نداره ماده فلان برای جانباز بسیجی و اعزامی از فلان جا و....ملت ما همه بسیجی و پا ی کار این انقلاب هستند شما با قوانین غلط همین قشر چند صد هزار نفری را قانع نکردید این فقط قسمت قانع کردن قضیه هست در مورد اجرایی کردن همین قانون هم که بهسد سدید مسائل کمبود بودجه و اشنا بازی و .......بر خواهید خورد.
تا این تفکر لیبرالی و افرادی همچون نوبخت سرکار هستند کلاهمان پس معرکه هست .
چرا آدرس آقای میرزاخانی را نمیدهید؟چرا جانبازان برای شما بی اهمیت هستند.لطفا فاش نیوز جواب بده
بنام خدا
با سلام وعرض ادب
عزیزان تمامی خروجی این جلسه به اینده موکول شد واین اینده به فراموشی سپرده میشود بابا کارت حکمت که هزینه ی ندارد از سال 95 قرار بدهند هنوز ندادند اونگاه میخواهین پول پرداخت بشه همش در آینده این اینده کی است خدا میداند وآقایان سردار شریفی واقای پاکدل . آقایان بخدا با سیلی صورت خود سرخ نگهمیداریم نکند دیگران پرداشت بد بکنند البته دوستان نزدیک میدانند که داریم دروغ میگوئیم اینچنین که میگوئیم نیست زن . بچه . هرچی میخواهند ما هم عادت کردیم مثل مسئولین ما موکول میکنیم به اینده . خدای ما هم ناظر است این مبالغ حق الناس است بترسید از حق الناس . درخواست منید فریاد بزنید اگر ندادند اعلام کنید لا اقل بفهمیم مسئولین ما دلسوزانه پیگیر هستند خوب حالا اقای پاکدل اعلام کرد هرکس حکم حقوقی میخواهد به اقای میر ساداتی مراجعه کند یعنی یک جانباز باید کلی هزینه کند که بتوند حکم حقوقیش بیاد تهران بگیرد چرا به استانها از طریق سایت ارسال نمیکنید که هر جانبازی به محل پرونده خود مراجعه کند وحکم خود را دریافت کند مطمئن باشید با مراجعه به بنیاد اظهار بی اطلاعی میکنند . چه بگویم همون ساکت بمانیم بهتر است
با تشکر جانباز 50 درصد بسیجی حالت اشتغال بنیاد
بنام خدا
با سلام وعرض ادب
اقا تحریم چیه به من مجوز خرید بدین از طریق کشور عراق خرید میکنم وبه ایران میاورم تحریم چیه اقا اگه بخواهید خدمت کنید هزار راه هست من خاک پای جانبازان هستم خواستین تماس بگیرید تهیه واوردنش با من . با تشکر جانباز 50 درصد
با سلام .فرهنگی بازنشسته مهرماه ۹۶ با سابقه بیش از ۶ ماه جبهه از کوهدشت لرستان. علی رغم تاکید مجلس بر اجرای مصوبه ارتقای یک مقطع تحصیلی بالاتر از سال ۹۶ . دولت تاریخ تصویب استفساریه مجلس را ملاک قرارداد و ما بازنشستگان ۹۶ را از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر محروم کرد خواهشمند است نسبت به حق تضییع شده ما بازنشستگان اقدام لازم به عمل آورید. با سپاس
بنیاد هنوز بعد چهل سال نه بیمه درست داره و نه خدمات درست و همه مشکل هم برمیگرده به مدیر ان نالایق آن ،وقتی قطع نخاع جماعت هنوز به دنبال ویلچر هست وا مصیبتا،هزار تا جلسه به اندازه یه تجمع اثر نداره این رو همه بچه ها فهمیدن اما کجاست روحیه سلحشوری تا کی با قوالضالمین مماشات میکنید،چرا از حقوق حقه خود دفاع نمیکنید ۹۷۳۶
سلام،همسرم رزمنده ۴۹ساله بدهکار ۸۵میلیون بدنبال کلاهبرداری شریکش است، زندان باید برود ،راهنمایی کنید
به نام خدا سلام و عرض ادب و احترام احتراما ضمن تقدیر و تنشکر از زحمات خالصانه تمام دست اندرکاران سایت وزین فاش نیوز بنده حقیر جویای احوال شریف جناب آقای یوسف مجتهد هستم ، چون چندی قبل خواندم ایشان عمل قلب داشتند ، حال ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران خاصه این عزیز گرانقدر لطف بذل محبت فرموده و سلام بنده حقیر را تقدیمشان فرمائید . خاک پای خوبان درگاه الهی علیرضا کامی شیرازی رزمنده بسیجی 33 ماه جبهه جانباز پنجاه درصد دوران دفاع مقدس
سلا با ارزوی سلامتی برادر برادر عزیز و دلسوز مجتهد انشاالله به زودی سلامتی و بهروزی خودرا بدست اوروید
بنام خدا
با سلام وعرض ادب
دوستان فکر نکنید سرماه همه چیز تغییر میکند این این همه جلسات چه سودی عاید جانبازان شده من که امید ندارم شما چطور ؟
جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
برادر محترم آقای بهزاد ساقی، با تشکر فراوان از شما و دست اندرکارانتان در فاش نیوز. ما در سایت صدای مدافعان بارها از مطالب آموزنده و مقالات تحلیلی شما سود برده و آنها را در سایت و شبکه های اجتماعی خود انعکاس داده ایم. ما نیز مانند شما در راستای اطلاع رسانی و انتشار خبر در رابطه با همه رزمندگان و ایثارگران و جانبازان تلاش میکنیم. بسیاری از این عزیران با ما تماس میگیرند و از مشکلاتشان می گویند، آیا شما کانال مستقیمی برای طرح نظرات و مطالبات این عزیزان دارید؟ از راهنمایی شما متشکریم. لطفا ما را از الطاف خود محروم نفرمایید
با سلام واحترام

سردار شریفی عزیز وبزرگوار همواره حامی واقعی ایثارگران بوده وهستند. خدمت ایشان سلام وعرض ادب واحترام دارم.
ماایثارگران از شما راضی هستیم وخدای بزرگ هم از شما راضی وخشنود باشد.
نه فقط به خاطر این جلسه بلکه بخاطر زحماتی که سالهست برای ایثارگران بدون چشمداشت و بیش از حدتوان انجام می دهند.
مادر گروههای تلگرامی زحمات ایشان را بخوبی مشاهده می کنیم.
ای کاش خیلی از مسئولین ازایشان درس خدمت وایثار یاد بگیرند.

وفاش نیوز عزیز وزحمت کش:
خدمت شما هم سلام وعرض ادب دارم.
زحمات شما برای خدا ودر جهت رضای اوست.
اجرتان با پروردگار بزرگ ومهربان

اما کاش یک سوال هم در خصوص :::

معوقه تبصره ماده 38 هم از سردار می پرسیدید

اگر امکان دارد این را یاداشت کنید واز ایشان پرسید.
چند هزار ایثارگر مشمول تبصره ماده 38 چشم انتظار پاسخ سردار شریفی در این خصوص هستند

باور کنید سنی از ما گذشته وروزی نیست که از این قشر کسی به دیار باقی کوچ نکند....
حق مارا برای این دنیا لازم داریم.....

معوقه ای که از دی ماه 1391 پرداخت نشده.....
سلام و عرض ادب خدمت سردار شریفی رئیس ایثارگران سپاه و دیگر مسئولین، لطفا به این سوال که سوال خیلی از سربازان وظیفه جانباز سپاه که در جبهه جانباز و ازکارافتاده شده اند باشد، جانبازان بسیجی و جانبازان کادر سپاه که هر سه در جبهه و یک مکان و زمان مجروح و ازکارافتاده کلی شده اند ،آیا با اجرایی شدن ماده 38 ، از نظر امتیاز و حقوق باید فرق باشد ؟ شاید بگوید خیر و در قانون و روی کاغذ هم فرقی نباشد ، ولی در اجراء و عمل حتما اینگونه نیست و با یک دیگر از نظر سایر امتیازات و حقوق فرق میکنند . اگر بخواهیم با یک جانباز بسیجی قیاس کنیم باز قابل هضم است چون یک بسیجی داوطلب به جبهه رفته و سرباز وظیفه داشته، ولی همان سرباز هم می توانست مثل خیلی از کسانی که در زمان جنگ اصلا به خدمت سربازی نرفتند فراری بودند چه برسد به منطقه و جبهه و جنگ به هر حال هر سه در جبهه مجروح و جانباز ازکار افتاده کلی شدند ولی باز از نظر امتیاز بین بسیجی و سرباز همان طور که در بالا اشاره شد قابل هضم است و روی سوال من بیشتر با سرباز وظیفه با کادر سپاه که هردو در جبهه مجروح و ازکارافتاده کلی شدند و هر دو وظیفه شان بوده چرا الان بایستی از نظر درجه هم هیچ از نظر حقوق چرا باید اینقدر فاصله باشد ، حتی با نیروی کادر که اصلا جبهه نرفتند و مجروح هم نیستند چرا که سنشان به جبهه نمی رسد و توفیق حضور در جبهه را نداشتن چرا از نظر سایر امتیازات و حقوق فرق است سردار شریفی عزیز لطفا پاسخ دهند .
معوقه تبصره ماده 38 قانون خدمت رسانی به ایثارگران مصوب 28 دی 1391 بلاخره کی وچه زمانی اجرا میشود؟؟
اگر منتظر مرگ مشمولین این تبصره هستند...بدانید که درست فکر کردین...!!!!
چون کمتر روزی هست که یک یا دو نفر از این قشر مظلوم بدون گرفتن حقشان به سرای آخرت سفر نکنند.
آهای مسئولین: پل صراط فقط برای ما نیست....
باعرض سلام خدمت آقایان سه مسله دارم یکی اینکه چرا حکم برایمان صادر می شود تحویل ما نمی دهند دوم چرا درحقوق ماده ۳۸ که همطراز یکدیگر هستند تفاوت حقوق خیلی زیاد است مگر به انها اضافه کاری می دهید که ما نداریم سوم در سل ۹۸ حقوق تهدادی از ماده ۳۸ ها اضافه شد وتهدای دیگر برایمان اعمال حقوق نکردند که تفاوتها ی حقوق در حدود یک میلیون تومان میاشد ومسله اصلی بازنشستگی برایمان اجرا کنید دستمان تنگ است وبچه ها بزرک ما از کارافتاد دستمن به هیچ جای نمی رسد
سلا م سردار شریفی عزیز جانبازان ماده ۳۸ بسیجی از مرز ۴۰ سال حق حقوق بازنشستگی عبور کرده که قا نون گفته روز مجروحیت و عده ای که در کار شکنی هستند می گویند زمان رای کمیسیون واگر از مسئولین بنیاد باشد که هیچ پاداشی به جانبازان ندهند تا از دنیا بروند حالا جنابعالی به عنوان حامی جانبازان وحق حقوق این قشر بیچاره نزارید که کم کم حقمان پایمال کنند
سلام چرا عدای که سال۹۸ افزایش حقوق ماده ۳۸ داشتند وعده ای افزایش نداشتند ودیگر کم کم به فراموشی سپردی وچرا حکمهای ماده ۳۸بسیجی تحویل ما نمی دهید چرا ....
درمورد ارائه فاکتور به بیمه دی بند چند سری فاکتور تحویل نماینده بیمه دادم بعد از چند ماه که پیگیری کردم بیمه مرکزی گفته همه فاکتورها برگشت خورده ولی نماینده بیمه که جای دیگر هست از لیست کامپیوتر دیده ومی گوید پرداخت شده حالا نه فاکتور برگشتی را تحویل می دهند نه پول فاکتور بنده چه باید بکنم طوطیان کاشان
با سلام
اینکه بعد سالها از گذشت بیشتر از سی سال از بازنشستگی ماده ۳۸ عده‌ای که فوت کردند حداقل افرادی که هنوز در قید حیاط هستند پاداش بگیرند و تا کی این بی قانونی
امیدوار با آمدن جناب اوحدی این قدم هم برداشته شود هر چند کوچک
یه بنده خدایی با ۱۵درصد جانبازی داره ماده ۳۸ رو میگیره چون پارتی داشته . خدایا تبعیض تاکی؟
سلاماقاز اوحدی دراهواز گفت که تمام معوقات درهفته دولت پرداخت می شود در ایلام بعد از سه روز بدون اینکه اتفاقی بیفتد گفت تمام معوقات به صددرصدپداخت شده من ۲۰ سال طلب حقوق دارم و۵۰ ماه معوقه ماده ۳۸ نگرفتم کجا بازنشستگی جانبازان بسیجی که این ۴۱ سال است برایمان اجرا نکردند ومیگویند که هیچ طلبی در نزد مانیست پس اینها چه هستند
سلام ای مسولین تا کی می خواهی بازنشستگی جانبازان بسیجی ماده ۳۸ برایمان اجرا کنید همه دارن از دنیا می روند از مرگ از حق اخدا بتر سید
سلام نمیشود یک وام خرید خودرو به جانبازان ۲۵درصد هم بدهند از حقوق کسر شود تا ما کمی دلمان شاد بشود این ادغام جانبازان به بنیاد شهید بطور کلی جانبازان محروم شدند
با سلام بی عدالتی و اقدام خلاف قانون واقعا در یک نهاد انقلابی از جمله سپاه و بنیاد ما ایثارگران را به ناامید کرد این جه عدالتی هست که به جانباز آزاده سرباز که در زمان انجام وظیفه قانونی جانباز و بعضا ما که به چشم دیدم به دلایلی اسر شدند و اسیر شدنشان نیز کلی به خط مقدم آسیب وارد کرد حدود 7میلیون از محل اجرای مادهخ38 حقوق می گیرند وبه ریش ما بسیجیان جانباز می خندد واقعا متاسف ومتاسفم
با کدام عقل و منطق و انصاف و بر اساس کدام بند و کلمه از ماده 38 قانون به برخی جانبازان از کار افتاده حدود 6میلیون حقوق پرداخت می شود برای برخی نه واقعا متاسفم برای خودم
با سلام عرض ادب جناب سر دار شر یفی متا سفا هر و قت به همکارانتان ز نگ می زنم با بر خورد نا منا سبی جو اب مارا نمی دهند و با یک کلمه گوشی را قطع میکند و ما را هنما یی نمی کند چرا یک سپاهی با ید چنین ر فتا ری دا شته با شد ا کثرا هم سن بچه ها یم هستند و ر عا یت جا نبازوحر مت شهدائ ند ارند سوال من این است من سا ل ۵۹ در ارتش واحد نکا وران نیروی در یا یی تا ست ل ۶۱ در ارتش دا و طلب به جبهه دارم ۲۵ درصد جا نبا زی و کا رت ا یثار دارم و در سپاه بسیجی حدود ۳ سال دارم بجز ار تش ولی سپاه ا هواز می گین جبهه ار تش قبو ل ندار یم مگر ار تش از کشوری ا مده است که اهواز می گین ما بخشنامه دار یم و مدرک ۳۵ سا ل پش به جبهه ر فتیم کپی جبهه ۳۰ سا ل دارم با آ رم سپاه و شما ره نا مه می گین با ید ا صل نا مه را می خوا هیم من بعد از ۳۵ سا ل از می دانستم که از من می خوا هد چرا ا ذ یت می کند در جنگ سپاه نیر و یی ند اشت همه دا و طلب بودن خو ا هش می کنم بخشنا مه دست پا گیر انجا م ند هید با تشکر از ا هواز در ضمن برادر شهید هم هستم امید وارم بتوانم راه برادرم را ا د ا مه بد هم
سلام این پاداش بازنشستگی ماده ۳۸امسال برایمان اجرا کنید دستمان تنگ است مارا سرگردان
باسلام خدمت جناب شریفی... آقای شریفی تاکی ماازادگان وجانبازان ودرکل ایثارگران برای چندرغازپول که ازسال91تا96موعوق مانده باید خودمان راحقیروکوچیک کنیم اونهم برای چیزیکه حقمان است ماچیزه اضافه نمیخواهیم تاکی بایدتبعیض باشدمگرحکومت اسلامی نداریم ایااین حکومت اسلامی است؟ چراباکارهایمان ادیان دیگررانثبت به اسلام بدبین میکنیم چرادرحقه ایثارگران ظلم میکنید اگرقیامتی هست وسوال وجوابی چطور دراخرت جوابگوی اعمال خودخواهی بود پشیمانی که دیگرسودی نداردکمی هم بفکر آخرت خودباشیدوسلام
سلام ای مسولین کم دیگر جانبازان ماده ۳۸ را سر کار بگزارید وهر دفعه یک وعده توخالی بدهد وسر وعده یک وعده دیگر انتخاب کنیداین پاداش پایان خدمت وبازنشستگی جانبازان ماده ۳۸ اجرا کنید دیگر نگوید ۲۵ درصد است این ۷۰ دیگر این اخر عمری کمتر به دق بدهید
به خدا خسته شدم از این همه تبعیض در پرداخت حقوق بنیاد به جانبازان کارمند!؟ چرا به یک همکار فرهنگی من که نابینا است بنیاد حقوق کامل می دهد درست همطراز یک جانباز بیکار اما به من جانباز قطع عضو عضو فقط حق پرستاری میدهند؟ به دیوان عدالت اداری شکایت کردم جواب چنین بود، حق با شما است، اما مابا بنیاد توافق کرده این خودش به این مسایل رسیدگی کند. خب عزیز من اگر بنیاد رسیدگی میکرد من مرض داشتم به شما شکایت کنم؟
الان حتی کارمند اداره تامین اجتماعی داریم که ۶۰%است ، ایشان هم از بنیاد حقوق کامل میگیرد،چرا؟ جمع حقوق ایشان وان همکار فرهنگی بیش از بیست میلیون میشود.ایا این است عدالت اسلامی؟ آنها برای فرزندانشان ماشین وزمین و... میخرند اما امثال من نصف آنها حقوق میگیریم زندگی نداریم.مگه ما یا بچه های ما خرج نداریم یا ما از پول بدمان می اید؟ به هر مدیر کل که مراجعه کرده ام درابتدا منکر دریافت چنین حقوقی توسط آنها بودند اما وقتی مدارک را نشان دادم نمی‌دانستند کجا فرار کنند جوابی نداشتند.
سلام ای مسولین خدا در نظر بگیرید دیگر کم ما را زجر بدهید دیگر کم بگوید این ۲۵ درصد این ۷۰ در صد است یااز روز کمسیون پزشکی برای بازنشستگی حساب میشود ایا ما در روز کمسیون پزشکی مجروح شدیم یادر تاریخ مجروحیت همه ما انسانهای زجر کشیده هستیم واین بازنشستگی برایمان اجرا کنید
با عرض سلام وادب واحترام خدمت مسولین بنیادشهید وامور ایثارگران بعلت شدید مشگلات زندگی و داشتن بیماری غلظت، چربی بالای خون، هیپاتیت سی، افسردگی شدید، با داشتین سه فرزندکه کوچکی دوسال و اندی دارد، مستاجر هستم، لطفا مرا راهنمایی بفرمایید، جانباز پنجاه درصد جنگ تحمیلی و برادر شهید، از کرمان
قانونگذار و مجری قانون هر دو از یه قماشند و مشق سیاست میدانند . آنچه در ءذر زمان فرسوده و نابود میشود جامعه هدف است اینها بازیگران یک سناریو هستند و نتیجه ایی حاصل نخواهد شد .
با سلام. ‌اينجا نب رحمن گودرزی جانباز بسیجی ۲۵درصد که از ناحیه دست راست وشکم. کبد .روده بزرگ نصف بعلاوه ترمیم. سر وصورت که علت بی هوشی وعوار ض وپنجه پای چب ام بنياد شهید در صد م را زدن ۲۵درصد . دیگه از ستاد کل مخصوصا جناب سردار شریف انتظار نمی رود که در حق ما جانبازان که روزی جوان بودم دارای سلامتی که برای دفاع از اين مرزبوم رفتیم که همواره مورد دست انداز ی دشمن در حق ما ظلم کنند وماده ۳۸ایثارگران را برای ما جانبازان بسیجی بازنشسته لحا ظ نکند . دیگر سن ما در حال فزونی است

جانبازان متوفی که فرزند دارند اما حقوق آنها قطع هست چرا بازنشستگی شامل آنها نمی شود رسید گی شود
حق رزمندگان را باید بدهید چون در جبهه سختی زیادی کشیدند هر ساعت جان آنها در خطر بود چهل سال گذشته ولی به حق خودشان نرسیدند مدیون این قهرمانان هستید
همانطوری که حق دولت از مردم مطالبه می شود حق مردم از دولت کند عمل می شود به حق رزمندگان رسیدگی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi