شناسه خبر : 68082
چهارشنبه 19 تير 1398 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری مجلس و شهرداری تهران در حوزه ایثارگری

نشست رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار و در این نشست بر رفع خلاهای قانونی در خدمت رسانی به ایثارگران معزز تاکید شد.
به گزارش اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، در این نشست صمیمی که با هدف ارتقاء کمی و کیفی برنامه های اجرایی در حوزه ایثارگری و استفاده حداکثری از امکانات قانونی در جهت رفاه ایثارگران معزز برگزار شد،رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران ضمن تجلیل از اقدامات موثر فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، گزارشی از فعالیت های گسترده صورت گرفته خادم شهدا اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران را ارائه کردند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات خادمین اداره کل امور ایثارگران در اجرای برنامه های کیفی، کسب رتبه اول شهرداری تهران در خدمت رسانی به جانبازان و ایثارگران در بین همه دستگاه های اجرایی کشور را اقدامی مهم عنوان کرد و افزود: قطعا با همکاری مجلس شورای اسلامی این خدمات بیش از پیش خواهد شد.
وی حجم برنامه های اجرایی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در مقایسه با دیگر دستگاه ها را بسیار گسترده دانست و اظهار داشت: روابط مجلس شورای اسلامی و شهرداری تهران در حوزه ایثارگری نزدیکتر خواهد شد.
رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه به منظور تدوین لایحه به رسمیت شناخته شدن شهدای خدمت شهرداری تهران خبر داد و گفت: خانواده این افراد تاکنون از هیچ یک از مزایای مرتبط با دیگر شهدا برخوردار نبوده اند و انشالله پس از تصویب و نهایی شدن لایحه، این افراد از تمام تسهیلاتی که برای دیگر خانواده شهدا فراهم شده برخوردار خواهند شد.
لازم به ذکر است در پایان این دیدار از زحمات رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی به جهت خدمت به جامعه ایثارگری تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi