شناسه خبر : 68084
چهارشنبه 19 تير 1398 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزارت کار و رفاه یا ستاد حمایت از فتنه‌گران؟!


یک فعال فتنه و آشوب 78 و از افراطیون مجلس ششم، به‌عنوان مدیرعامل یک شرکت پتروشیمی (زیرمجموعه وزارت کار و رفاه) منصوب شده است.
مشرق نوشت: قبلاً در گزارشی با عنوان «مشاور میرحسین و فتنه‌گر88 هم نجومی‌بگیر از آب درآمد»، به حقوق نجومی یکی از محکومین امنیتی فتنه 88 صندوق بازنشستگی کشوری (زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) به‌نام علی عرب مازار پرداختیم.
اما ظاهراً ماجرای به‌کارگیری فتنه‌گران دیروز در سطوح میانی دولت، به همین مورد ختم نمی‌شود و اگر با دقت مجموعه مدیریت اجرایی کشور بررسی شود، بسیاری از فتنه‌گران سابقه‌دار و شناخته‌شده کشور را می‌یابیم که از سوی دولت «اعتدال» به مناصب عمدتاً «پولساز» گماشته شده‌اند.
چندی قبل روابط عمومی مجموعه پتروشیمی جم (که سهامدار اصلی آن صندوق بازنشستگی کشوری، زیرمجموعه وزارت کار است)، در بیانیه‌ای از انتصاب مدیرعامل این شرکت خبر داد. در این اطلاعیه آمده بود:
«با مصوبه هیأت مدیره شرکت پتروشیمی جم و ابلاغ مدیرعامل هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا سعیدی به‌عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم منصوب شد.»
محمدرضا (میثم) سعیدی در کنار علی‌اکبر موسوی خوئینی و فاطمه حقیقت‌جو، علی تاجرنیا، رضا یوسفیان سهمیه تشکل رادیکال عضو جبهه دوم خرداد، یعنی دفتر تحکیم وحدت بود که در جریان فتنه 18 تیر 78، نقش بسیار اساسی در تحریک و ایجاد آشوب در کوی دانشگاه تهران و بعد در خیابان‌های پایتخت داشت. به پاداش همین‌خوش‌خدمتی دفتر تحکیم وحدت به اصلاح‌طلبان در جریان فتنه تیر78 بود که دبیر این تشکیلات، علی افشاری، که جزو فتنه‌گران اصلی بود، چند ماه بعد از 18 تیر 78، به‌عنوان مسئول دانشجویی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان برای مجلس ششم برگزیده شد. بعداً در زمان تشکیل مجلس ششم، افراد فوق‌الذکر (حقیقت‌جو، سعیدی، موسوی خوئینی، یوسفیان، تاجرنیا) «فراکسیون تحکیم وحدت» مجلس را تشکیل دادند.
این گروه جزو متحصنین و استعفا‌دهندگان در مجلس ششم و از امضاءکنندگان نامه خائنانه موسوم به جام زهر بودند. حقیقت‌جو و موسوی خوئینی مدتی بعد از کشور متواری شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi