شناسه خبر : 68117
پنجشنبه 20 تير 1398 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رکابزنی کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر در دهه کرامت

مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی گفت: حفظ و ارتقای سلامت جانبازان در اولویت بنیاد است و در این راستا و به منظور ارتقای سلامت اقشار مختلف خانواده‌های شاهد و ایثارگر به خصوص جانبازان عزیز باید به ورزش توجه کرد.

 کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر شامل 12 جانباز که سلامتی و بینایی خود را دفاع از میهن اسلامی اهدا کرده‌اند به مناسبت دهه کرامت مسیر تبریز تا جلفا را رکاب خواهند زد.

 

عباس پور حسن مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان شرقی در مراسم بدرقه جانبازان بصیر دوچرخه سوار استان گفت: حفظ و ارتقای سلامت جانبازان در اولویت بنیاد است و در این راستا و به منظور ارتقای سلامت اقشار مختلف خانواده‌های شاهد و ایثارگر به خصوص جانبازان عزیز باید به ورزش توجه کرد.

مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی بیان کرد: دوچرخه سواری جانبازان بصیر که با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانه نور مستقر در بنیاد برگزار می‌شود، عملی در خور تشویق و ستایش است.

لازم به یادآوری است تیم دوچرخه سواری جانبازان بصیر در مناسبت‌های مختلف در چند سال گذشته اقدام به این حرکت فرهنگی ورزشی نموده و حتی چندین نوبت مسیر تبریز تا حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در ایام ارتحال ایشان رکاب زده‌اند.

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi