شناسه خبر : 68146
شنبه 22 تير 1398 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس از گذران دوران سخت و بیماری؛

جانباز ۵۰ درصد اردبیلی درگذشت

مرحوم حکیم علی تیموری جانباز گرانقدر 50 درصد بعد از گذران دوران سخت و بیماری دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

این جانباز معزز در سال 49 چشم بر جهان گشود و در زمان هشت سال جنگ تحمیلی در عملیات‌های مختلف شرکت کردن و در سال 65 بر اثر بمباران هوایی شهر دزفول و در سال 69 در منطقه عملیاتی  غرب کشور حین دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلام و دفع اشرار و متجاوزین در اثر انفجار مین با قطع شدن پای چپ به افتخار جانبازی نائل شد.

این جانباز گرانقدر سرانجام به دلیل عوارض‌هایی که از جنگ بر جای مانده بود درگذشت و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهرش با حضور مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و مردم استان و شهرستان گرمی به آرامگاه ابدی سپرده شد.

حاضران در این مراسم یاد و خاطره شهدای والامقام و رزمندگان اسلام را گرامی داشتند و با نوای مداحان به سوگ و ماتم نشستند و با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کردند.

مجلس ترحیم نیز امروز در مسجد امام حسین(ع) گرمی منعقد می‌شود که از عموم همشهریان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

منبع: موج
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi