شناسه خبر : 68149
شنبه 22 تير 1398 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه باید ایثارگر باشیم

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در شرایط کنونی جامعه همه باید ایثارگر باشیم تا از بن‌بست‌ها خارج شویم.

همه باید ایثارگر باشیم

منطقه زنجان، منصور میرمرادی در شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به وجود 7000  جانباز در استان زنجان، افزود: اگر احتمالی در نظر بگیریم ۵۰ درصد از این افراد شاغل هستند و تعدادی نیمه‌شاغل و مستمری‌بگیر و تعدادی کمک معاش‌بگیر هستند .

وی با بیان اینکه برای هر یک از این افراد خدمات مربوط ارائه می‌شود، تصریح کرد: در واقع هیچ یک از این افراد محروم از خدمات نیستند .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنیاد شهید، همچنین به موضوعاتی درباره تبدیل وضعیت نیروها، بحث حمایت‌های تحصیلی، مزایای قابل ارائه به کارکنان اشاره کرد و ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به پیگیری مطالبات در این حوزه نیز اقدام خواهد شد .

میرمرادی تاکید کرد: باید نسبت به ارتقای فرهنگ سازمانی کوشش و در راستای تکریم حفظ ارزش‌های سازمانی، عِرق به سازمان و از بین بردن هرگونه بدبینی و بی‌اعتمادی تلاش کرد .

وی با بیان اینکه رزمندگانی که چندین سال در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، امروز در مظلومیت هستند، تصریح‌ کرد: امروز ما وظیفه داریم به معنای کرامت، پاس‌داشت و ستایش از آن‌ها تقدیر کنیم .

این مسئول با اشاره به اینکه امروز در شرایط اقتصادی نامناسب همه باید ایثارگری کنند، گفت: همه باید ایثارگر باشیم تا از بن‌بست‌ها خارج شویم .

وی با اشاره به اینکه ایثارگران و رزمندگان سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: این افراد در هشت سال دفاع‌مقدس نیز نقش‌آفرینی داشته و اکنون در بسیاری از صحنه‌های انقلابی ایفای نقش می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi