28 مرداد 1398/ ۱۸ ذو الحجة ۱۴۴۰
شناسه خبر : 68155
1398,شنبه 22 تير13:49
اشتراک گذاری در:
عکس روز

پیامک حکمت کارتی که ندارم، میاد!


روح الله پیریایی - من یکی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستم که 27 ماه در منطقه عملیاتی حضور داشته ام و چندین سال است بیکار هستم و از طرف ایثارگران سپاه کمک معیشت به مبلغ 600 هزار تومان دریافت می کنم و هیچ درآمد دیگری ندارم و از طرف دیگر مریض حال هستم و توان هزینه های پزشکی را ندارم.

 

 در تاریخ 10/4/98 اس مسی برام اومد که نوشته بود کارت حکمت شما بابت ماه های اردیبهشت و خرداد ماه توسط وزارت دفاع شارژ نقدی شد. در صورتی که هنوز من کارت حکمت نگرفته ام.

لطفا راهنمایی فرمایید که چطور و چگونه کارت حکمت را بگیرم و در ضمن به کجا جهت گرفتن حکمت کارت مراجعه نمایم؟

ممنون از کمک همکاری عزیزان


کد خبرنگار : 20


رزمندگان     کمک معیشت     بیکاری     فاش نیوز     کارت حکمت                        
Reply
no
0
yes
8
1398/04/22 - 14:20
اصلا حکمت کارتی وجود نداره !!!! پارسال گفتن یکماه کل ایثارگران دریافت میکنند ولی تا به امروز خبری نشده !!!! ۲۰ بار به دفتر منطقه مراجعه کردم میگن فعلا خانواده شهداء رو تحویل میدیم !! دروغ دروغ مثل همه ردوغ هایی که گفتن و میگن !!!

no
0
yes
0
مشکانی
1398/05/08 - 14:01
بشکند دستی که بازوی ضعیفان بشکند//نازم ان مشتی که فرق زورمندان بشکند// شیشه بشکستن نباشد افتنی سنگ سخت // سنگ اگر مرد است جای شیه سندان بشکند ....رزمندگان31سال استکه مورد تبعیض مسولین قرار گرفته اند بدادشان برسید


Reply
no
0
yes
7
هموطن
1398/04/22 - 18:09
این پیامک اشتباهی برای کمک معیشت بگیران ارسال شده و لازم است ساتا این اشتباه بزرگ را جبران کند.
یا با یک پیامک دیگر و عذرخواهی
و یا اینکه واقعا سبد حمایتی آنها در فروشگاه اتکا واریز کند که با کارت یارانه قابل برداشت باشد
راه حل دوم بهتر است

no
0
yes
4
1398/04/27 - 11:03
لطفا بررسی شود ،خدای نکرده نباشد که بنام رزمندکان امار رد شود ولی بکام دیگران باشد وریخته شود ،دیکه ماشالا دامنه تخلفات انقدر وسیع وگسترده شده که هر احتمالی از هر کس وعر جا میرود متاسفانه


no
0
yes
3
1398/04/27 - 11:10
فقط انشالا که همین اشتباه بوده باشه نه چیز دیگری ،به نام رزمندگان بکام دیگران


Reply
no
0
yes
6
فرزند جانباز
1398/04/22 - 19:49
باسلام خدمت برادر عزیز ورزمنده باتوجه به این که موسسه کوثر متولی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح ووابسته به وزارت دفاع می باشد این پیام رو ارسال نموده است برای کلیه حقوق بگیران وچون شما برادر عزیز کمک معشیت از موسسه کوثر دریافت می کنید این پیامک رو هم برای سایر دوستان ارسال نموده اند . شما طبق قانون استخدامی سپاه وکمیسیون 134 سپاه پاسداران میبایست از حقوق بازنشستگی بر خوردار باشید واین خیانت در حق همه خانواده رزمندگان جانبازان می باشد با روزی 600 هزارتومان نمی شود زندکی کرد چه برسد به ماهی 600 هزارتومان خدایا کمک کن دیشب در مناظره علوم پزشکی که بحث بود یه شخص در بیمارستان دولتی 200 میلیون حقوق میگیره ولی رزمنده ماهی 600 هزارتومان خدایا ابن چه عدالتی در ضمن با توجه به اینکه کلیه کشور ها بیمه ودرمان ملت شون رایگان هست ولی دولت خدمت گزار ما در سال 1397 مبلغ 30 هزار میلیارد تومان از ملت ایران بابت دارو فقط سرمایه داشته است . ودرپایان برای کلیه مسئولین . هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا وایثارگران است امام خمینی (ره) یا حق

Reply
no
0
yes
9
خانواده شهید
1398/04/22 - 21:40
به یکی پیامک حکمت کارت رادادندولی ازخودکارت خبری نیست! به ماخودکارت رادادندولی ازپیامک خبری نیست!گفتندفعال شده امروزشنبه بافروشگاه ارتش (اتکاء)تماس گرفتیم گفتندکارتهافعال نیست وفعلااعتبارنداره!!!

Reply
no
1
yes
1
1398/04/23 - 16:27
با سلام. لطفا ادرس دقیق بنیاد تهران واقای میر ساداتی را جهت تحویل حکم ماده38 جانبازان اعلام فرمایید.

no
0
yes
1
...
1398/04/28 - 20:20
سلام...آقای میرساداتی عزیز وبزرگواردرساختمان مرکزی بنیادطبقه۲یا۳تشریف دارند(خیابان طالقانی)! امانیازی نیست که خدمت ایشان برسید،،،هروقت احکام آماده بشه،میفرستندبنیادمحل پرونده...والسلام.


Reply
no
0
yes
3
ناصررضایی
1398/04/24 - 15:59
حکیم حکمتی کن که سراغی ازحمکت کارت نگیریم ۳۰سال حکمیمان حکمتی برمانکردن حکیم حکیمی کن حکمت مردانمان بیدارباشه قدیما حکمت ماحکیمی بر جنگ بودورق برگشته حکمتی برمن نمانده شدم جانباز جنگ وحکمت کا رتم چاره سازنیست

Reply
no
0
yes
2
فرزند جانباز
1398/04/25 - 19:02
معوقه سه ماهه اول سال 98 رزمندگان و جانبازان زیر 25 % معسر به مبلغ 450 هزار تومان در تاریخ 98/04/19 از طریق موسسه اعتباری کوثر واریز گردید .

Reply
no
0
yes
10
جانباز
1398/04/26 - 22:05
حکمت کارت باسود29درصداجناس تحویل داده میشود!!!ازفاش نیوزتقاضاداریم دراین خصوص تحقیق واطلاع رسانی کنند..ماکه سوال وتحقیق کردیم همین جواب راازشرکت اتکاء ارتش گرفتیم.!

Reply
no
2
yes
0
پیشنهاد
1398/04/31 - 11:30
برای توانمند سازی وتقویت بنیه اقتصادی ایثارگران ,تصویب سبد سهام جانبازان با سود تضمینی می باشد تا گره گشای فرزندان بیگار ,پیری ,دارو درمان ,بیماری ,توان بخشی و.......عزیزان گردد













نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.