شناسه خبر : 68159
شنبه 22 تير 1398 , 16:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قسم حضرت عباس بنیاد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آمادگی بنیاد برای انتقال تجربیات و آموزش کارکنان در نحوه خدمات رسانی به خانواده شهدا و قربانیان جنگ در کشور سوریه خبر داد.

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آمادگی بنیاد برای انتقال تجربیات و آموزش کارکنان در نحوه خدمات رسانی به خانواده شهدا و قربانیان جنگ در کشور سوریه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز چهارشنبه 19 تیرماه در دیدار با «ریما قادری» وزیر کار و امور اجتماعی سوریه و «عدنان محمود» سفیر این کشور در ایران ضمن خیر مقدم این سخنان را عنوان کرد و گفت: مردم ایران همواره به کشور و مردم سوریه علاقه زیادی داشته و دارند و سوریه را از خودمان می‌دانیم. مشترکات زیادی بین ما و کشور برادرمان؛ سوریه در زمینه‌های عقیدتی، سیاسی و اقتصادی و سایر مسائل وجود دارد..

اما جان کلام همین جاست ، اینکه مردم ایران و سوریه از دیر باز دوستی و علاقه دیرینه ای دارند در آن شک و شبه ای وجود ندارد و این عشق و علاقه دیرینه مردم دو کشور باید همچنان ادامه یابد. اما اینکه تجربیات بنیاد شهید و امور ایثارگران به مردم سوریه منتقل شود بیشتر شبیه به یک لطیفه سیاسی می ماند.،که مدیریت آن فشل است و حت جزئی ترین موضوع مانند درمان را هنوز بعد از چهار دهه هنوز نتوانسته است حل کند  بنیادی

مردم می پرسند کدام تجربیات ، بنیادی که مدیریت آن فشل است و حتی جزئی ترین موضوع مانند دارو و درمان را هنوز بعد از چهار دهه  نتوانسته است حل کند په چیزی را می خواهد به سوربه منتقل کند.

بطور مثال اجرای همین ماده 38 را دقت کنید که به عنوان یکی از مطالبات ایثارگران عزیز مطرح است و مدیریت بنیاد در مقابل از کمبود اعتبارات و منابع مالی تاله می کنند اما در مقابل آمادگی خود را برای اعطای تسهیلات به هیئت سوری مطرح می کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درادامه افاضات خود به تشریح فعالیت های بنیاد  پرداخته و متذکر شده است: فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو محور خدمات ‌رسانی به جامعه تحت پوشش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسط 5 معاونت انجام می‌شود و خدمات معیشتی که به این عزیزان ارائه می‌شود شامل مواردی چون درمان، اشتغال، مسکن و تحصیل از مدرسه تا دانشگاه می‌شود و بنیاد در سراسر کشور دارای شعبات فعال است.

اما یکی نیست از ایشان سوال کند شما که این همه فعالیت دارید  و در حال ارائه خدمت به جامعه هدف هستید پس چرا این همه نارضایتی ، اعتراضات و مطالبات ایثارگری وجود دارد، واقعا آدم می ماند که دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را!!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi