شناسه خبر : 68162
یکشنبه 23 تير 1398 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیایش نامه

علی شیرین - وقتی که سپیده دمان با ندای درون از بستر گرم آرامش بر می خیزم، حس دوباره زندگی، دوباره زنده بودن و دوبار گی زایش و پویش در من جوانه می زند.به مدد حیات دوباره او چشم که می گشایم و دامان طبیعت را نظاره می نشینم ،ندای درونم می گوید سپاس مرخدایی را که حیات دوباره به من بخشید تا دیدنی های جهان بیرون و درونم را دگر بار نظاره کنم. حکیما، رحیما و کریما سپاس بیکران به درگاه بی منت و الطاف بی حد ت که مدام بر وجود مان جاری و از زلال این لطف و مهر بی نهایتت وجودمان سرشار است.

معبودا، معشوقا و محبوبا سپاس بیکران من نثار پیشگاهت که دوباره در صبحگاهی دیگر به من نیروی بازکردن پلک هایم را عطا کردی تا به روی هستی بیکران وزیبایت چشم گشایم و در دریای معارف و دا نش ها، بدنبال حقایق زندگی و هستی بکاوم و بیندیشم و درخت تفکر و تعقل را سیراب وسرشارکنم. سپاس وستایشم به درگاهت و شکر بی کران نثارت که به من دوباره روح حیات بخشیدی تا چشم بگردانم در اعماق درونم و هستی و وجود و چیستی ام را شخم بزنم، بدانم که کیستم، کجایم و کدامین سو می روم و آخر وطنم کجاست!

ای خدای زیبا و ای جمال بی مثال، جبین شکر بر درگاهت می نهم، بخاطر اینکه بار دگر نیروی نگریستن به زیبایی ها، شگفتی ها، پروازها، پریدن ها و بالیدن ها را در صبح دیگری به من عطا کردی . خدایا، خالقاو مهربانا سپاس بیکران به پیشگاهت که دگر باره به من رخصت دادی تا دیداری تازه کنم با همنشینانم، هم کیشانم و همراهانم و گام های بلندشان را در ره زندگی ببینم ،انرژی بگیرم و خرسند شوم.

 وقتی که سپیده دمان با ندای درون از بستر گرم آرامش بر می خیزم، حس دوباره زندگی، دوباره زنده بودن و دوبارگی زایش و پویش وجوشش در من جوانه می زند، ندای درونم می گوید: سپاس وسپاس فراوان خدایی را که روحی دوباره بخشید تا دیدنی های جهان بیرون و درونم را نظاره کنم و...اما چیست رمز آفرینش و زایش دوباره،غیر از ستایش و نیایش وسایش جبین سپاس به درگاه دادار هستی و کریم بنده نواز !

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi