شناسه خبر : 68178
یکشنبه 23 تير 1398 , 16:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجاهدان حزب الله| شهید حسین صبرا:

همرزمانم!خداوند قدمتان را ثابت می‌کند تا ترس به دل دشمنان بیندازید

شهید حسین صبرا در وصیت‌نامه خود نوشته است:«همرزمانم خداوند گامهایتان را استوار می‌کند و شما را با فرشتگان یاری می‌کند تا قدمتان را ثابت کند و ترس در دل دشمنان بیندازد.»

مجاهدان حزب الله| شهید حسین صبرا: همرزمانم!خداوند قدمتان را ثابت می‌کند تا ترس به دل دشمنان بیندازید

جنگ 33 روزه لبنان مقاومتی است که ریشه در اعتقادات اسلامی مردم جنوب لبنان و معطوف به اراده پولادین آنان است. مردمی جنگ‌زده، محروم و زجرکشیده که در برابر تجاوز همه‌جانبه و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، تا پای جان ایستادگی کردند و طی نبردی به مدت سی و سه روز، نقشه‌های دشمن متجاوز و سلطه‌طلب را نقش بر آب زدند.اسرائیل در برابر حزب‌الله لبنان شکست را متحمل شد و با منفوریت بیشتر و شکست مفتضحانه در لاک خود فرورفت و حزب‌الله لبنان با حمایت ایران و سوریه توانست به پیروزی مقتدرانه‌ای دست یابد که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد. در این جنگ علاوه بر تعداد زیادی از مردم لبنان حدود 50 نفر از رزمندگان حزب الله نیز به شهادت رسیدند و در مقابل رزمندگان مقاومت توانستند بیش از 100 سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت برسانند.

در سیزدهمین سالگرد پیروزی این نبرد, وصیت‌نامه تعدادی از شهدای حزب الله لبنان که در جنگ 33 روزه به فیض شهادت نائل شدند.شهید «حسین صبرا» با نام جهادی «ابو مهدی» یکی از شهدای حزب الله در جنگ 33 روزه است که در ادامه وصیت‌نامه این شهید را بخوانید و ببینید:

«و هرگز مپندارید کسانی را که در اره خدا کشته شدند, مرده‌اند زیرا آنها زنده‌اند و نزد خداوند روزی داده می‌شوند. امام متقین و سرور اوصیا, علی‌ابن ابی‌طالب(علیه‌السلام)فرمودند"همه‌ی‌ خیز زیر سم اسبان است" بنابراین جهاد یکی از بهترین و بزرگترین درها برای رسیدن به خداوند متعال است و هرکاری که انسان می‌دهند سودش به خودش برمی‌گردد ولی سود جهاد در راه خدا به همه امت بر می‌گردد. با این کار مقدس همه آثار خودخواهی و حب نفس فرو می‌نشیند و روح تعالی پیدا می‌کند تا به عرش خداوند برسد در کنار انبیا و اولیا و راستان و در کنار محمد مصطفی(صل‌الله‌علیه‌و‌آله) و علی(علیه‌السلام)و حسین شهید(علیه‌السلام) و همه شهدا که جلوتر از ما به رضوان الله رسیدند, برسد به آنچه دیده نشد و به فکر هیچ انسانی خطور نکرد.

برادران همرزمم در جهاد و رسالت الهی شما را به تقوای الهی و ادا کردن حقوق الله و نظم امر و وحدت صف و کلمه توصیه می‌کنم و از دعوا کردن بر سر هر چیزی از ویرانه‌های این دنیای فانی پرهیز کنید, چون این دنیای رو به فناست و بقا فقط برای خداست و دنیای آخرت,دنیای شهادت است و در پایان شما را توصیه می‌کنم تا از تکلیفتان بدون کوتاهی اطاعت کنید و اگر گاهی اوقات احساس کردید کاری سخت و آزار دهنده است فکر می‌کنید که خدا نمی‌بیند؟ چرا خداوند حاضر است و می‌بیند و گامهایتان را استوار می‌کند و شما را با فرشتگان یاری می‌کند تا قدمتان را ثابت کند و ترس در دل دشمنان بیندازد, سپس شهادت را نصیب بعضی می‌کند و برای بعضی زخمی شدن را و بعضی از شماها هیچ آسیبی نمی‌بیند و این همه به فضل وجود رحمت الهی و برکات امام زمان(عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) است.

دعا کنید و بر آن مداومت داشته باشید یرا این راهی برای قبولی اعمالتان است و زیارت امام حسین(علیه‌السلام) را که شفیع ما در روز قیامت است, فراموش نکنید.»

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi