شناسه خبر : 68179
یکشنبه 23 تير 1398 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجاهدان حزب الله| شهید حسین یوسف سلمان:

از راهی که با خون شهدا رسم شده فاصله نگیرید

شهید حسین یوسف سلمان در وصیت‌نامه خود می‌گوید:«از راهی که با خون پاک شهدا و زخم جانبازان و رنج‌های اسرا رسم شده هرگز فاصله نگیرید و بدانید که راه ما راه سخت و دشوار است.»

مجاهدان حزب الله| شهید حسین یوسف سلمان: از راهی که با خون شهدا رسم شده فاصله نگیرید

جنگ 33 روزه لبنان مقاومتی است که ریشه در اعتقادات اسلامی مردم جنوب لبنان و معطوف به اراده پولادین آنان است. مردمی جنگ‌زده، محروم و زجرکشیده که در برابر تجاوز همه‌جانبه و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، تا پای جان ایستادگی کردند و طی نبردی به مدت سی و سه روز، نقشه‌های دشمن متجاوز و سلطه‌طلب را نقش بر آب زدند.اسرائیل در برابر حزب‌الله لبنان شکست را متحمل شد و با منفوریت بیشتر و شکست مفتضحانه در لاک خود فرورفت و حزب‌الله لبنان با حمایت ایران و سوریه توانست به پیروزی مقتدرانه‌ای دست یابد که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد. در این جنگ علاوه بر تعداد زیادی از مردم لبنان حدود 50 نفر از رزمندگان حزب الله نیز به شهادت رسیدند و در مقابل رزمندگان مقاومت توانستند بیش از 100 سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت برسانند.

در سیزدهمین سالگرد پیروزی این نبرد, وصیت‌نامه تعدادی از شهدای حزب الله لبنان که در جنگ 33 روزه به فیض شهادت نائل شدند  شهید «حسین یوسف سلمان» با نام جهادی «کمیل» یکی از شهدای حزب الله در جنگ 33 روزه است که در ادامه وصیت‌نامه این شهید را بخوانید و ببینید:

«خداوند متعال را سپاسگذارم از اینکه این نعمت‌های بزرگ را به من اختصاص داد و از اینکه به من نعمت جهاد در راه خود را داد و برای من این باب مخصوص اولیای خود را برای جنگیدن با دشمنان یعنی یهود و مشرکین و یارانشان گشود. سلام بر رهبر مقاومت اسلامی سید حسن نصرالله, سلام بر قهرمانان مقاومت اسلامی و شهدای آن و سید شهدای آن سید عباس موسوی و سلام بر شیخ شهدای مقاومت اسلامی شیخ راغب حرب و شیخ رزمندگانش شیخ احمد یحیی اباذر.

برادران رزمنده در مقاومت اسلامی شما را به تقوا و نظم در کارهایتان توصیه می‌کنم و از راهی که با خون پاک شهدا و زخم جانبازان و رنج‌های اسرا رسم شده هرگز فاصله نگیرید, بدانید که راه ما راه سخت و دشوار است پس در آن فداکاری کنید و خسیس نباشید و همانطوری که پیمان بستیم, در خط امام حسین(علیه‌السلام) بمانید.

برادران رزمنده‌ام در فلسطین؛ عزم پیروزی را می‌سازد و به رزمندگان انتفاضه می‌گویم به جهادتان ادامه دهید و پایداری خود را حفظ کنید, بدانید که ملتی که به قرآن ایمان دارد ملت مقتدر و پیروز است و سلام بر شهدا و اسرا و مردم مبارز فلسطین.

پدرم, میدانی که راهی را که انتخاب کرده‌ام همان راه امام حسین(علیه‌السلام) و برادرانم در مقاومت اسلامی است, از تو تمنا می‌کنم تا از من خشنود باشید و مرا ببخشید و به شهادتم افتخار کنید چون شهادت بجز به صابران و افراد خوشبخت داده نمی‌شود و دعا کنید تا خدا دیدار ما را در بهشت با مؤمنین و صالحین قرار دهد و برای همیشه از یاران مقاومت اسلامی بمانید و آماده فداکاری در راه خدا باشید.»

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi