شناسه خبر : 68199
دوشنبه 24 تير 1398 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزی ۱۰۰ کیلومتر

محمد بیگی - اینجانب محمد بیگی فرزند شهید والامقام علی احمد بیگی دارای کارشناسی ارشد رشته معماری که مدت 20 سال علی رغم مشکلات فراوان مناطق محروم و زلزله زده با همت و شرف در مدیریت های مختلف با کمال افتخار خدمت نموده که به استحضار می رساند محل زندگی بنده شهرستان سرپل ذهاب است که علاوه بر فرزندانم باید از مادر پیر و ناتوانم نیز نگهداری نمایم و با توجه به بیماری خودم مجبورم به خاطر اینکه محل پست سازمانی بنده شهرستان دالاهو است، روزانه 100 کیلومتر مسافت را طی نمایم که از این نظر دچار مشکلات عدیده ای شده ام.

  حال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه بنده را ملزم به خدمت در شهرستان دالاهو نموده است که در صورت عدم اجرای آن با اینجانب برخورد اداری می گردد. این در حالی است که همکاران دیگر بدون توجه به محل پست سازمانی خود در شهرستان های مورد دلخواه خود خدمت می نمایند و هیچ گونه برخوردی با آنها صورت نمی گیرد.

لذا خواهشمندم در صورت امکان همکاری و راهنمایی لازم را نسبت به بنده مبذول فرمائید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi