شناسه خبر : 68204
چهارشنبه 26 تير 1398 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراض تلویحی انجمن جانبازان به بنیاد شهید؛

عکس یادگاری بنیادی ها با نتیجه زحمات جانبازان!

بی شک مصادره به مطلوب نمودن زحمات برادرانمان که با تن رنجور خویش این مهم را تحقق بخشیدند، از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران امر پسندیده ای نیست و ایشان ضمن لزوم توجه به هدایت پذیری از مدیران زیر دست خود، لازم است به حل مشکلات ناشی از بدهی به بیمه دی که مسائل درمانی ایثارگران را تحت‌الشعاع قرار داده است اقدام نمایند...

فاش نیوز - مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی در واکنش به افتتاح و بهره برداری از ساختمان و توسعه مرکز توان‌ بخشی جانبازان قطع‌نخاعی امام خمینی(ره) مشهد مقدس توسط مسئولین بنیاد شهید، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن بیانیه به این شرح است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم

 خدای بزرگ را سپاسگزاریم که به میمنت و مبارکی و در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، ساختمان جدید مجموعه اقامتی، مجاور آسایشگاه جانبازان نخاعی مشهد مقدس با ظرفیت ۳۰تخت و بخش های مختلف به بهره برداری رسید.
البته همه جانبازان قطع نخاعی مشهد مقدس شاهد و ناظر بوده و هستند که این مجموعه با تلاش و پیگیری های مُجدّانه و مستمر اعضای گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی مشهد مقدس، خصوصاً تلاش و کوشش صمیمانه دبیر گروه پیگیری و عضو محترم هیئت مدیره انجمن مرکز، جناب آقای مداح به ثمر نشسته است.
 لذا بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانیِ اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی کشور را، از زحمات و خدمات اعضای گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی در استان خراسان رضوی اعلام می نماییم و برای ارائه این خدمت به جانبازان افتخار می کنیم.
 و همچنین از کمک ها و مساعدت های مالی و در خور توجه اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و شهردار محترم مشهد مقدس که در طی ۵ سال در جهت تکمیل این پروژه گام های های موثر و ماندگاری برای یادگاران ۸ سال دفاع مقدس برداشتند سپاسگزاریم.
 امیدواریم که مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردان زحمات نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی در مشهد مقدس باشند و گام بعدی را بنیاد شهید جهت تکمیل بخش دیگر این آسایشگاه برای ارائه خدمات بهتر و در خور شأن به تعداد بیشتری از جانبازان نخاعی را بردارد.
ان شاالله زحمات و خدمات اعضای گروه پیگیری جانبازان در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود.
بی شک مصادره به مطلوب نمودن زحمات برادرانمان که با تن رنجور خویش این مهم را تحقق بخشیدند، از طرف  بنیاد شهید و امور ایثارگران امر پسندیده ای نیست و ایشان ضمن لزوم توجه به هدایت پذیری از مدیران  زیر دست خود، لازم است به حل مشکلات ناشی از بدهی به بیمه دی که مسائل درمانی ایثارگران را تحت‌الشعاع قرار داده است اقدام نمایند.
باتشکر مجدد از زحمات گروه پیگیری خراسان رضوی.

حسین اسرافیلی
مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی

* شایان ذکر است پروژه توسعه مرکز توان‌بخشی جانبازان امام خمینی (ره) از سال ۱۳۹۴ آغاز و تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای ساخت این مرکز درمانی هزینه شده است.
مساحت کل این مرکز ۱۱ هزار مترمربع است و زیربنای ساختمان جدید که با کاربری مرکز درمانی ویژه جانبازان قطع نخاعی احداث شده برابر با هزار و ۱۰۰ مترمربع است و جانبازان از خدمات توان‌بخشی، فیزیوتراپی، پایش سلامت و خدمات ورزشی نیز بهره‌مند می‌شوند. ۹ پزشک متخصص و یک پزشک عمومی در این مرکز فعالیت دارند و در صورت نیاز جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاعی استان‌های خراسان شمالی و جنوبی نیز از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.
استان خراسان رضوی بیش از 48 هزار جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که در حال حاضر 140 جانباز 70 درصد ضایعه نخاعی در این استان حضور دارند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام.
از اینکه بنیاد از هر چیزی به نفع بالا بردن آمار و ارقام خود سوءاستفاده می کنند شکی نیست. ولی از جانبازان نخاعی که در این مراسم حضور داشتند و صد متاسفانه عکس یادگاری هم گرفتند گله باید کرد!
بنظرم نفس حضور جانبازان در این برنامه و گرفتن عکس نمایشی با رییس بنیاد و ... خود بخود زیر سئوال بردن این بیانیه محسوب میشود.
جا داشت جانبازان اگر میدانستند جناب شهیدی به دعوت پاچه خواران بنیاد استان خراسان رضوی میخواهد حضور پیدا کند، آنهم برای افتتاح، رفتن به مراسم را تحریم می کردند.
آقای مداح باید قبل از وقوع چاره اندیشی میکرد. نه الان!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi