شناسه خبر : 68209
سه شنبه 25 تير 1398 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ته دیگ وام مسکن

داود مهرابی - اوایل جنگ به همسران شهداء خانه به طور رایگان تحویل می دادن اما امروز پس از گذشت این همه سال من و همسرم با وضیعت گرانی مسکن قدرت خرید که نداریم.

یه زمین از یه دوست خریده بودم در شهریار امروز که بعد از 32 سال از جنگ می گذرد، اسم من وهمسرم برای وام در آمده ولی برای شهریار 65 میلیون گفتن می دهیم.

 آخه با این پول میشه خانه ساخت؟ حتی در حاشیه تهران!

 تو را به خدا با وزارت مسکن یه قراداد ساخت برای این عزیزان مهیا بفرمایند تا وام مستقیم از این جیب به آن جیب برود و ما هم صاحبخانه بشویم.

اگر عمری باقی بماند منم دوست دارم زن وبچه من تو خانه خودشان باشند. فکر نکم توقع زیادی داشته باشیم. بالاخره این سرزمین متعلق به ماست.

ان شالله که دل این بنده و خانواده ام را شاد بفرمایید و از این وام در تهران و حاشیه کم نکنند.

یا علی مدد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
با شما همدردم
۵۵درصد هستم و مستاجرم
با عرض. سلام و عرض ادب. بنده فرزند شهید هستم تنها خدمت که از بنیاد شهید استفاده کردم وام مسکن است اما متاسفانه. بنیاد با یک قانون من. در آوردی سهم منزل پدری را ازمن به نفع دیگر خانواده حذف. کرده نقد را با نسیه عوض کردم الان با سه فرزند در خانه کلنگی زندگی میکنم در سیل امسال کلی آب بر سر مان ریخت خدا شاهد هستیم با سه ریشتر زلزله مصیبت بزرگ برام رقم می‌خورد. با تشکر از فاش نیوز که درد ما ایثار گران را پیگیری می‌کند. شاید یک مسوول دلسوز در مرکز بنیاد درد ما را بشنود صدقه هم نمی خواهم. یک وام بدن. چون چند بار تامرکز استان مشهد رفتم اما خدمات آ نها. از کمیته امداد بدتر است. خواهش دارم نظر من نمایش بدید تا بلکه یک مسوول ببیند. باتشکر
سلام ، دوست عزیز با شما همدردیم که دعا میکنیم خداوند متعال به شما و همسر محترمه صبر عنایت فرماید.
کشور عزیزمان ایران اسلامی دارای پتانسیلهای بسیار عظیم و قدرتمند است که ثروتمندترین کشور جهان بلحاظ منابع استراتزیک انزی و معدنی و نیروی انسانی و غیره داریم اما بدلیل خواب زدگی مسئولان در رکود کامل هستیم.
فقط فکر کنیم با وجود رکود کامل در اقتصاد کشور اما دارای قدرتمندترین اقتصاد جهان هستیم که ابر قدرتها جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور عزیزمان را ندارند و چنانچه دچار اشتباه محاسباتی شوند بشدت در هم کوبیده میشوند لذا امیدواریم هرچه سریعتر کابینه وزیران تغییر کند و مسئولان دلسوز و با کفایت و متدین و ولایتمدار زمام امور را بدست بگیرند تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمام و کمال اجرا شوند. ان شاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi