شناسه خبر : 68225
سه شنبه 25 تير 1398 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تدوین اطلاعات بهداری‌های ارتش در دفاع مقدس

مسئول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت گفت: خدمات بهداری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس به صورت کامل جمع‌آوری و تدوین شده، اما در رابطه با سپاه حدود ۶۰ درصد این اطلاعات جمع‌آوری شده است.

اتمام جمع آوری و تدوین اطلاعات بهداری‌های ارتش در دفاع مقدس

«نصرالله فتحیان» مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز در سومین جلسه هیات امنای این موسسه با ارائه گزارشی اظهار داشت: این مؤسسه تاکنون موفق شده  است که چهار میز بهداری رزمی در چهار سازمان لشکری و چهار سازمان کشوری به همراه کمیته‌های ۱۰گانه تخصصی در وزارت بهداشت، بهداری رزمی و ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور تشکیل دهد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ نشست و همایش نیز مستندسازی شده است، افزود: ساخت ۴۰ کلیپ قهرمانان شهید پزشکی، برگزاری ۱۰۱ جلسه تاریخ شفاهی پیشکسوتان شاخص دوران دفاع مقدس و جمع‌آوری ۲۲۳ جلد کتاب، اطلس، پایان‌نامه و مقاله از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه است.

سردار فتحیان ادامه داد: خدمات بهداری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس به صورت کامل جمع‌آوری و تدوین شده، اما در رابطه با سپاه حدود ۶۰ درصد این اطلاعات جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ 231

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi