شناسه خبر : 68231
سه شنبه 25 تير 1398 , 19:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیگارو:

ایران باید بمب اتمی می‌ساخت!


یک روزنامه فرانسوی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و بدعهدی‌های صورت گرفته می‌گوید شاید بهتر است ایران به بمب اتمی دست پیدا کند و سپس پای میز مذاکره بنشیند.
فیگارو نوشت: از هنگامی که آمریکا در ماه مه سال 2018 میلادی از توافق هسته‌ای کنار کشید تا به حال فرانسه برای خاموش کردن آتش بحران پدید آمده که امکان دارد به تمام خاورمیانه سرایت کند نقش آتش‌نشان را بازی کرده است.
آیا «امانوئل بن»، مشاور سیاسی رئیس‌جمهوری فرانسه، از سفر دو روزه خود به تهران که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته صورت گرفت با دست خالی برگشت؟ آیا او در واقع مامور انجام کاری محال نشده بود؟ به گفته کاخ الیزه، مسئولان جمهوری اسلامی به «امانوئل بن» نه جواب مثبت داده‌اند و نه جواب منفی اما از تلاش‌های فرانسه استقبال کرده‌اند. آنان گفته‌اند در صورتی که آمریکا تمام تحریم‌های خود را بر ایران لغو کند، حاضرند از زیر پا گذاشتن برخی از شروط برجام دست بردارند.
فیگارو به نقل از یک منبع موثق در الیزه، نوشته حسن روحانی خواستار برقراری یک آتش‌بس اقتصادی است. مسئولان جمهوری اسلامی خواهان ادامه مذاکره‌اند اما در عین حال مصمم هستند تا در برابر حداکثر فشار دونالد ترامپ حداکثر مقاومت را از خود نشان دهند. فیگارو در پایان نوشت: رفع بحران برجام و آرام کردن ایران دور از دسترس به نظر می‌آید. تجربه کره‌شمالی نشان می‌دهد که بهتر است ایران اول به سلاح اتمی مجهز شود سپس با واشنگتن مذاکره کند.

اینستاگرام
سلام ، این خبر واقعا تکان دهنده است زیرا از عمق فاجعه تدبیر و امید و اثبات دو رویی اصلاح طلبان پرده برداشته است. هنوز مردم متعجب هستند که چرا در نظام اسلامی با وجود مشکلات مدیریتی همچنان ریاکاران در تمام ارکان حکومت مشغول خرابکاری و نابودی اقتصاد کشور هستند اما کسی کاری نکرده است.
مسئولان در بهترین شرایط مالی هستند اما مردم برعکس در بدترین وضعیت ممکن در ثروتمندترین کشور با سختی و فلاکت زندگی میکنند که عاقبت این رویه دامان کلیت نظام و آنانی که در انتظار زمین خوردن اصلاح طلبان دست روی دست گذاشتند را خواهد گرفت.
ایران در شرایطی که صدها سال بر یگانگی و اتحاد مذهب تشیع تکیه کرده و ابرقدرت یکه تاز جهان در وفاق ملی و دارای تجهیزات دفاعی بسیار پیشرفته و سپاهیان مخلص میباشد هرچند مشکلات کشور را به گردن دشمنان و تحریم انداختند اما با وجود قدرت یکتای وفاق ملی و قدرت دفاعی که ابرقدرتها را سر جای خودشان نشانده و به هول و هراس انداخته این وضعیت اقتصادی غیر قابل قبول است و ریاکاری اصلاح طلبان را اثبات میکند.
این روزها اصلاح طلبان با توجه به روسیاهی و فریب خوردن از دشمنان اسلام برنامه ریزی کردند تا خودشان را بی تقصیر و دور از قدرت و حکومت نشان بدهند لیکن اکنون تمام مردم دنیا میدانند وضعیت خراب و بغرنج اقتصادی کشور فقط ساخته و پرداخته اصلاح طلبان است که در تمام ارکان حکومت حضور دارند و هیچیک از دستگاههای نظارتی کاری به کارشان ندارند یعنی ریاکاری را به نهایت رساندند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi