شناسه خبر : 68233
چهارشنبه 26 تير 1398 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برخی مشکل را گردن دشمن انداخته اند!

 هنوز مردم متعجب هستند که چرا در نظام اسلامی با وجود مشکلات مدیریتی همچنان ریاکاران در تمام ارکان حکومت مشغول خرابکاری و نابودی اقتصاد کشور هستند اما کسی کاری نکرده است.

  مسئولان در بهترین شرایط مالی هستند اما مردم برعکس در بدترین وضعیت ممکن در ثروتمندترین کشور با سختی و فلاکت زندگی می کنند که عاقبت این رویه دامان کلیت نظام و آنانی که در انتظار زمین خوردن اصلاح طلبان دست روی دست گذاشتند را خواهد گرفت.

  ایران در شرایطی که صدها سال بر یگانگی و اتحاد مذهب تشیع تکیه کرده و ابرقدرت یکه تاز جهان در وفاق ملی و دارای تجهیزات دفاعی بسیار پیشرفته و سپاهیان مخلص میباشد. هرچند مشکلات کشور را به گردن دشمنان و تحریم انداختند اما با وجود قدرت یکتای وفاق ملی و قدرت دفاعی که ابرقدرت ها را سر جای خودشان نشانده و به هول و هراس انداخته، این وضعیت اقتصادی غیر قابل قبول است و ریاکاری اصلاح طلبان را اثبات می کند.

  این روزها اصلاح طلبان با توجه به روسیاهی و فریب خوردن از دشمنان اسلام برنامه ریزی کردند تا خودشان را بی تقصیر و دور از قدرت و حکومت نشان بدهند لیکن اکنون تمام مردم دنیا می دانند وضعیت خراب و بغرنج اقتصادی کشور فقط ساخته و پرداخته اصلاح طلبان است که در تمام ارکان حکومت حضور دارند و هیچ یک از دستگاه های نظارتی کاری به کارشان ندارند یعنی ریاکاری را به نهایت رساندند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نهایت تاسف است که مسئولان هر گونه بی هنری و بی کفایتی را به ارزش خودشان مرتبط کردند و لایق جایزه میدانند.
میگویند تورم مهار شده در صورتیکه تورم بیشتر از این جا برای رشد ندارد یعنی به آخرین ایستگاه تورم رسیده که متوقف شده است بنابراین کاهش تورم در رکود چندین ساله که هیچگونه گردش مالی وجود ندارد و نقدینگی به اعداد فوق نجومی رسیده بقول سیاستمداران نهایت بی هنری است یا میگوید بدهی ارزی خارجی کم شده در صورتیکه هیچگونه مبادلات تجاری خارجی وجود ندارد بطور خودکار بدهی کم میشود لذا چنانچه آمار نتایج مثبت نشان میدهد علت فعالیت و تلاش مسئولان نیست بلکه بیانگر بی کفایتی و خواب زدگی و حرکت در رویای تنبلی و دو در کردن با مردم است که باید بجای این حرفها و چاپ اوراق بدون پشتوانه و تورم زا به بی کفایتی اعتراف کنند و شرشان را از سر مردم و نظام اسلامی کم کنند کافیست تا مردم و نظام مقدس اسلامی بیشتر از این متضرر نشوند.
کافیست در ادارات نحوه کار کردن مسئولان را ملاحظه کنید این روزها تا نزدیک صبح پای ماهواره هستند و صبح با پتو وارد اداره میشوند چون بهترین محل برای رفع کسری خوابشان اتاق های سوت و کور ادارات است.
در حالیکه بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور نیاز به رونق اقتصادی داریم و کلیه اسباب و لوازم رونق اقتصادی مهیا و فراهم میباشد چنین وضعیت رکود و خواب زدگی اسفبار بجز دشمنی با نظام اسلامی و بی توجهی به آرمانها و ارزش های تشیع و شهیدان عالیقدر معنی دیگری ندارد و لازم است اقدامات عاجل برای اجابت فرمایشات رهبر معظم انقلاب ایجاد و تدابیر لازم بعمل آید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi