شناسه خبر : 68251
پنجشنبه 27 تير 1398 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انجام ۱۰۰۰ کمیسیون مشاوره برای متقاضیان تعیین درصد جانبازی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: مشاوره ۱۰۰۰ متقاضی تعیین درصد جانبازی در سال جاری در سطح استان انجام شده است.

حسین نازاریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون ۱۰۰۰ کمیسیون مشاوره برای متقاضیان تعیین درصد جانبازی در سطح استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: این کمیسیون‌ها با همت معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و به منظور رسیدگی به درخواست تعیین درصد جانبازی و ازکارافتادگی متقاضیان انجام می‌شود.

نازاریان افزود: به‌زودی طی چند مرحله کمیسیون‌های تعیین درصد جانبازی را در سال جاری برگزار می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادآور شد: قبل از برگزاری کمیسیون تعیین درصد جانبازی و ازکارافتادگی، کمیسیون مشاوره برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون در ۹ شهرستان بالای ۱۰۰۰ مشاوره انجام شده است.

نازاریان خاطرنشان کرد: همچنین رسیدگی به وضعیت والدین شهدا و جانبازان و ایثارگران نیز در طی سال توسط این بنیاد انجام می‌گیرد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
همیشه گیلان جز اخرین استانها در گرفتن حق و حقوق این افراد ازجان گذشته است ورود که میکنی هیچکس زحمت جواب دادن بخودش نمیدهد در شعار دادن حرف اول میزنند در خدمت فقط ب انانی که چهل سال بهره برده اند میرسد
در صد مانبازی ۳۳دزصد ولی حقوف ارتش دریافت نمیکنم
با سلام عرض ادب پدر من با درصد جانبازی ۳۳درصد هم آزداده و هم جانباز هر چی میرن میان میگن بند جیم نشدایی لطفا برای مشاوره یا وکیل مراجعه کنن راهنمایش کنید ممنون میشم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi