شناسه خبر : 68259
پنجشنبه 27 تير 1398 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین دشمنی موگرینی با نقشه ایران و خلیج فارس


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در دومین غرض‌ورزی علیه ایران، نام خلیج فارس را تحریف کرد.
موگرینی در نشستی با موضوع خلیج فارس در پارلمان اروپا گفت: «خلیج [فارس] فوق‌العاده به اروپا نزدیک است و بخشی از منطقه ماست و وضعیت امنیتی در خلیج [فارس] به شدت به امنیت ما مرتبط است. ما همواره گفته‌ایم که حفظ توافق هسته‌ای با ایران، بیش و پیش از هر چیز برای منافع امنیتی اروپا و جهان حائز اهمیت است. این مسئله امروز به خوبی روشن شده است. ما نمی‌خواهیم در منطقه خود شاهد یک رویارویی نظامی باشیم و نه می‌خواهیم شاهد آن باشیم که در منطقه‌ای که همین حالا هم تنش‌های متعددی دارد، یک رقابت تسلیحات هسته‌ای به راه بیفتد.» او بدون اشاره به تعهدات بر زمین مانده اروپا در برجام گفته‌ است: «در نشست کمیسیون مشترک، تصمیم گرفتیم که کارشناسان ما گرد هم آمده و مشکلات اجرا را مورد بحث قرار دهند. نحوه تسهیل صادرات اورانیوم با غنای پایین و آب سنگین به خارج از ایران، که پس از بازاعمال تحریم‌های ایالات متحده فوق‌العاده دشوار شده، از جمله این موارد است.»
یادآور می‌شود موگرینی اخیرا در «هدر» حساب کاربری خود در توئیتر، اقدام به انتشار نقشه‌ای جعلی از جهان کرد که در آن، ایران تجزیه شده و استان‌هایی نظیر آذربایجان، خوزستان و سیستان و بلوچستان جزو کشورهای دیگر هستند!
تجزیه کشورهای بزرگ غرب آسیا تحت عنوان نقشه خاورمیانه جدید، پروژه مثلث صهیونیسم مسیحی (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) بود که حتی نقشه‌های جعلی نیز برای آن منتشر شد. پس از شکست صهیونیست مسیحی در جنگ‌های مستقیم، جنگ‌های نیابتی توسط امثال داعش نیز تغییر نقشه در منطقه به راه افتاد. در نقشه‌های متوهمانه داعش نیز همین نقشه‌های جعلی منطقه‌ای به چشم می‌خورد و باید از خانم موگرینی پرسید میان او، برخی سران مرتجع منطقه، صهیونیست‌ها و گروهک تروریستی داعش چه نسبت و هماهنگی‌ای برقرار است؟!

اینستاگرام
سلام ، در خصوص دشمنی سیاستمداران غرب با مسلمانان که از دوران جنگهای صلیبی تا اکنون جریان داشته و با برنامه های دقیق و هزینه های بسیار هنگفت پیگیری شده لیکن انقلاب اسلامی ایران تمام نقشه های دشمنان اسلام را بهم زده لذا برایند و مرکز ثقل تمام دشمنی غرب و برخی سران سرسپرده کشورهای خاورمیانه بر جمهوری اسلامی متمرکز شده است.
در طول چهل سال انقلاب اسلامی بارها خیانتهای آشکار داخلی از جمله خیانت در دفاع مقدس توسط بنی صدر و کودتای برخی نیروهای نظامی و کشتار و قتل عام مردم مسلمان ، ببمب گذاری در دفتر ریاست جمهوری و حزب جمهوری اسلامی و ترورهای ناجوانمردانه توسط منافقین و توطئه های نظامی در استانهای غیر شیعه کشور و تهاجم فرهنگی گسترده و وسیع و غیره ضربات مهلکی بر پیکر انقلاب اسلامی وارد کرده اما با حکمت متعالی و دور بینی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم نتوانست باعث موفقیت دشمنان اسلام گردد.
اکنون نفوذیها و جاسوسان نقشه شوم شیطان بزرگ را در قالب برجام اجرا میکنند. در حالیکه کشور در اقتدار عالی و مردم در رفاه نسبی بودند آنگاه مسئولان بر میز مذاکره همچون لشکر شکست خورده نشست و امتیازهای گوناگونی از جمله کاهش سطح غنی سازی اورانیم و صنعت هسته ای که در دولت قبل کاملا تثبیت و مورد تایید دشمنان غربی قرار داشت به دشمنان دادند. آن موقع بجای اجرای گام به گام قرارداد برجام توسط طرفین متاسفانه مسئولان با عجله قبل از اینکه دشمنان حتی یک مورد از تعهدات را اجرا کنند ایشان تمام تعهدات را بطور کامل اجرا کردند و فی الحال که اجرای تعهدات را از طرف مقابل درخواست میکنند به ریش ایشان میخندند و کاهش تعهدات مسئولان را بدهی بزرگ به غرب معرفی و قلمداد میکنند.
در طول تاریخ چنین قرارداد و انجام تعهدات بین دو طرف متخاصم وجود ندارد لذا ابتدا مطابق خواست مردم و مقام معظم رهبری میبایست بجای دریوزگی قرارداد شکست خورده و تحمیل هزینه های متواتر به کشور و صنعت هسته ای براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب حالا که دشمنان برجام را پاره کردند میبایست مسئولان برجام را آتش بزنند.
رفتار منفعلانه و غیر انقلابی که بنظر میرسد بدنبال بدهی شخصی و خانوادگی مسئولان به غرب وجود دارد کشور را درگیر کشمکشی بی دلیل با غرب کرده که لازم است در اسرع وقت نسبت به آتش زدن برجام و خلاصی مردم و کشور از تعهدات یکطرفه و ناعادلانه اقدام نمایند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi