شناسه خبر : 68261
پنجشنبه 27 تير 1398 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم جانبازان بر همگان واجب است

 استاندار مرکزی بر تکریم جانبازان و خانواده‌های آنان تاکید کرد و گفت: امروز همه وظیفه داریم جانبازان، فرزندان و خانواده‌های آنان را احترام کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید علی آقازاده در دیدار با جانبازان 70 درصد اراک، ضمن تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی جانبازان هشت سال دفاع مقدس، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران و صبر خانواده‌های آنان است. ثبات، امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌‌های همه ایثارگران و خانواده آنها است و ملت ایران به خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند.
تکریم جانبازان بر همگان واجب است

استاندار مرکزی بر تکریم جانبازان و خانواده‌های آنان تاکید کرد و گفت: امروز همه وظیفه داریم جانبازان، فرزندان و خانواده‌های آنان را احترام کنیم.
در ادامه مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های عزیز جانبازان، تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و ادای احترام به خانواده‌های معظم آن‌ها و  رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های آنان است.
مرتضی انصاری فر با بیان اینکه وظیفه و مسئولیت ما در برابر خانواده‌های ایثارگران بسیار سنگین است، تصریح کرد: شهدا و جانبازان در دفاع از سرزمین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین سرمایه خود گذشتند و امنیت و آرامش امروز ما مرهون جان‌فشانی شهدا و صبر خانواده‌های آنان است.
گفتنی است جانباز 70 درصد سید علی اکبر ابراهیمی در هشتم تیرماه سال 47 متولد و در 30 دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به درجه جانبازی نائل گشت.
جانباز 70 درصد محمد حسن محمودی در 30 فروردین سال48 متولد و در 11 بهمن ماه سال 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به درجه جانبازی نائل گشت.

 

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi