شناسه خبر : 68262
پنجشنبه 27 تير 1398 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تکریم هفته حجاب و عفاف در اهواز

همزمان با فرارسیدن هفته حجاب و عفاف ، بنیاد شهید منطقه یک و دو اهواز برنامه های متنوع فرهنگی در راستای تکریم حجاب و عفاف برگزار کردند .

فاش نیوز - همزمان با فرارسیدن هفته حجاب و عفاف، بنیاد شهید منطقه یک و دو اهواز برنامه های متنوع فرهنگی در راستای تکریم حجاب و عفاف برگزار کردند.


به گزارش همکار ما از اهواز، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، محفل شعر خوانی گوهر شاد و حرکت کاروان نمادین سفیران حجاب از بنیاد شهید منطقه دو به طرف آسایشگاه جانبازان نخاعی از جمله فعالیت هایی بود که با حضور خانواده معزز شهدا و علاقمندان به ارزشهای اسلامی در هفته حجاب و عفاف انجام گرفت.

جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
فاش نیوز سلام
این سئوال را بنده برای امور ایثارگران دیوان (آقا شاهی) نوشتم این گونه جواب داد.
1398/04/27
برادر گرامی آقا شاهی باسلام ودعای خیر
احتراما بر اساس آیین نامه اجرائی موضوع ماده 203 قانون استخدامی سپاه پاسداران ،به منظور حمایت حقوقی و قضائی از ایثارگران ، دفاتر حمایت حقوقی و قضائی باید تشکیل شود که در دادگستری تشکیل شد.مسئولین این دفتر به بنده می گفتند ما در دیوان قبلا نماینده داشتیم ولی بدلیل اختلافات کارمان را در دیوان تعطیل کردند و در آنجا فقط آقای آقا شاهی از خود دیوان است وما کسی را در انجا نداریم و همکاری با ما ندارند. شما هم می فرمائید به ما اجازه پیگیری پرونده نمی دهند و فقط مشاوره حقوقی می دهید .پس ما باید چه کنیم ؟ الان بیش از یکماه است که منتظر نامه اجرای دادنامه به استانداری ....هستم ولی معلوم نیست این نامه کجا رفته است.یک هفته است به دیوان زنگ می زنم که بارکد نامه را بگیرم کسی گوشی را بر نمی دارد.به دفتر استانی دیوان رفتم نتیجه نگرفتم .برای شما چند بار نوشتم فرمودید پیگیری نمی کنید.خب الان دیوان دارد خلاف قانون عمل می کند .طبق آیین نامه فوق باید جهت تسریع در رسیدگی به پرونده های مطروحه ایثارگران اقدام شود ولی این کار انجام نمی شود . لطفا توضیح بفرمائید.با تشکر
پاسخ:
باسلام. سپاه طبق قانون مجوز انجام کار وکالت را در محاکم قضایی بعهده دارد. طبق همان قانون دفاتر حمایت قضایی میتواند در خود سپاه هم باشد . والزامی به استقرار دفتر در دیوان نیست . ومواردی که جای بحث آن در این بخش نیست . ازطرفی به شما هم حق میدهم . علی ایحال همینطور شرح ماوقع را کتبا برای معاونت محترم قضایی در امور اداری و استخدامی توضیح دهید و ارسال کنید.
او به فعلم پند داد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi