شناسه خبر : 68291
شنبه 29 تير 1398 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات نشست هم اندیشی پلیس راهور تهران با جانبازان

در نشست هم اندیشی مسئولین پلیس راهور تهران بزرگ با جمعی از جانبازان ویلچری ناجا، مسائل و مشکلات جانبازان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاش نیوز - در نشست هم اندیشی مسئولین پلیس راهور تهران بزرگ با جمعی از جانبازان ویلچری ناجا، مسائل و مشکلات جانبازان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی به تصویب رسید.

در این نشست که چندمین جلسه از این دست بوده، بعد از بیان مشکلات مترتب جانبازان در این حوزه و بررسی آنها توسط مسئولین و کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تصمیماتی اتخاذ و ابلاغ گردید.

متن نامه ابلاغی به مرکز اجرائیات و صورتجلسه مذکور به شرح زیر می باشد.

 

به: معاونت نیروی انسانی
موضوع: ابلاغ مصوبات جلسه با جانبازان محترم تهران

سلام علیکم

با احترام، در پاسخ به شماره ۹۷۱۲۶۰۷۹۷ مورخه ۹ / ۱۱ /۷۹ ، به آگاهی می رساند در راستای اجرای بندهای ۶ و ۷ مصوبات جلسه جانبازان، در خصوص افزایش مبالغ جرائم کدهای ۲۱۰۷ ( توقف در پیاده رو ) و ۲۱۷۴ ( توقف در محل تعیین شده برای جانبازان ) ، طی شماره ۹۷۱۲۷۹۴۱۴ مورخه ۱۴ / ۱۱ / ۹۷ با مرکز اجرائیات راهور ناجا مکاتبه گردید.

.........
با احترام، بازگشت به نامه مندرج در سابقه پیرامون مصوبات نشست هم اندیشی پلیس راهور فاتب با نمایندگان جانبازان و معلولین، اقدامات این معاونت در خصوص مصوبات مرتبط به شرح ذیل جهت بهره برداری و هر گونه اقدام مقتضی اعلام می گردد:

بند ۵- پلاک های جانبازان و معلولین در رقم اول پلاک (کوچکتر از ۵ مربوط به جانبازان و بزرگتر از ۵ مربوط به معلولین) از هم مجزا بوده و به منظور انجام سایر تدابیر، با آموزش به کارکنان می توان از آن بهره برد.

بند ۶- به منظور ایجاد وحدت رویه بین همه مناطق شهرداری در خصوص نصب تابلو و کف نویسی با مشخص نمودن مکان های ویژه پارک معلولین، مکاتبه ای با انجمن معلولین ایران صورت گرفته که به محض حصول نتیجه، مراتب به آگاهی خواهد رسید.

بند ۷- در خصوص اعمال قانون پارک در پیاده رو ها و محل های پارک ویژه معلولین، موضوع در هفدهمین جلسه کمیسیون عملیات پلیس راهور فاتب مطرح و مقرر گردید مناطق راهور با حساسیت بیشتری با تخلفات مذکور برخورد نمایند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
فکری هم به حال جانبازان غیرپلاک ژ بفرمایید.
نقطه سر خط!...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi