شناسه خبر : 68293
شنبه 29 تير 1398 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعهد یکطرفه مسئولین به برجام!

ناشناس - درخصوص دشمنی سیاستمداران غرب با مسلمانان که از دوران جنگ های صلیبی تا اکنون جریان داشته و با برنامه های دقیق و هزینه های بسیار هنگفت پیگیری شده لیکن انقلاب اسلامی ایران تمام نقشه های دشمنان اسلام را بهم زده لذا برآیند و مرکز ثقل تمام دشمنی غرب و برخی سران سرسپرده کشورهای خاورمیانه بر جمهوری اسلامی متمرکز شده است.

 در طول چهل سال انقلاب اسلامی بارها خیانت های آشکار داخلی از جمله خیانت در دفاع مقدس توسط بنی صدر و کودتای برخی نیروهای نظامی و کشتار و قتل عام مردم مسلمان، بمب گذاری در دفتر ریاست جمهوری و حزب جمهوری اسلامی و ترورهای ناجوانمردانه توسط منافقین و توطئه های نظامی در استان های غیر شیعه کشور و تهاجم فرهنگی گسترده و وسیع و غیره ضربات مهلکی بر پیکر انقلاب اسلامی وارد کرده اما با حکمت متعالی و دور بینی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم نتوانست باعث موفقیت دشمنان اسلام گردد.

  اکنون نفوذی ها و جاسوسان نقشه شوم شیطان بزرگ را در قالب برجام اجرا می کنند. در حالیکه کشور در اقتدار عالی و مردم در رفاه نسبی بودند آن گاه مسئولان بر میز مذاکره همچون لشکر شکست خورده نشست و امتیازهای گوناگونی از جمله کاهش سطح غنی سازی اورانیم و صنعت هسته ای که در دولت قبل کاملا تثبیت و مورد تایید دشمنان غربی قرار داشت به دشمنان دادند. آن موقع به جای اجرای گام به گام قرارداد برجام توسط طرفین متاسفانه مسئولان با عجله قبل از اینکه دشمنان حتی یک مورد از تعهدات را اجرا کنند ایشان تمام تعهدات را به طور کامل اجرا کردند و فی الحال که اجرای تعهدات را از طرف مقابل درخواست می کنند به ریش ایشان می خندند و کاهش تعهدات مسئولان را بدهی بزرگ به غرب معرفی و قلمداد می کنند.

  در طول تاریخ چنین قرارداد و انجام تعهدات بین دو طرف متخاصم وجود ندارد لذا ابتدا مطابق خواست مردم و مقام معظم رهبری می بایست به جای دریوزگی قرارداد شکست خورده و تحمیل هزینه های متواتر به کشور و صنعت هسته ای براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب حالا که دشمنان برجام را پاره کردند می بایست مسئولان برجام را آتش بزنند.
 
 رفتار منفعلانه و غیر انقلابی که به نظر می رسد به دنبال بدهی شخصی و خانوادگی مسئولان به غرب وجود دارد کشور را درگیر کشمکشی بی دلیل با غرب کرده که لازم است در اسرع وقت نسبت به آتش زدن برجام و خلاصی مردم و کشور از تعهدات یکطرفه و ناعادلانه اقدام نمایند.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
لیبرالها ریشه تاریخی در نفوذ در پستهای مملکتی دارند که دولت موقت آغازینش بوده تا .......
با این وضع , محرومان ومستضعفان و عموم مردم که سهم بسزایی در حفظ وپدید آوردن نهضت دارند ,و اخص مشارکت ,در دوران بحرانها وجنگ تحمیلی, یقینا باتفکر لیبرالی سازگاری ندارند وبه فراموشی سپرده خواهند شد .
به چشم دیدم ورزشکاری با خودروی لاکجری اش به شهرستان آمده بودومردم دورش حلقه زده بودند , و باهم عکس یادگاری می گرفتتند .
آیا تفکرارزشی ,و فرهنگ ایثار , دفاع مقدس ,آن قدر در آحاد مردم نهادینه شده که با جانباز ,وایثار گر که قهرمانان ملی واسطوره ای کشور هستند ,هما نند ورزشکاران و,هنر پیشگان عزیز ومحترم , سلفی وعکس یادبود بگیرند ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi