شناسه خبر : 68312
شنبه 29 تير 1398 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد، مهمان حضرت رضا(ع)

  بیش از 50 جانباز قطع نخاع آسایشگاه امام خمینی(ره) از غذای متبرک حضرت رضا(ع) متنعم شدند.

جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد، مهمان خوان حضرت رضا(ع)

مرکز خراسان رضوی، این مراسم به همت امور ایثارگران آستان قدس رضوی در آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی امام خمینی(ره) مشهد همراه با اجرای گروه سرود نوجوانان و ذکر توسل به ساحت مقدس امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برگزار شد.

معاون فرهنگی آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) درباره این مراسم گفت: در خراسان رضوی حدود 140 جانباز قطع نخاعی داریم که تحت پوشش خدمات این مرکز توانبخشی هستند.

حجت‌الاسلام کریم دوان وی افزود: جانبازانی که به این مرکز می‌آیند، همگی جانبازان 70 درصد به بالا و ضایعه نخاعی هستند که در ایام مختلف بر حسب نیازشان به مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و از خدماتی نظیر ویزیت و فیزیوتراپی بهره‌مند می‌شوند و برخی فقط پانسمان سرپایی دارند.

وی همچنین به جانبازان تحت پوشش این آسایشگاه که به درجه شهادت نائل آمده‌اند، اشاره و بیان کرد: در مدت 32 سالی که این مرکز راه‌اندازی شده، 60 جانباز از اینجا به همرزمان شهیدشان پیوستند و آسمانی شدند.

آستان قدس رضوی در مناسبت‌هایی همچون میلاد با سعادت امام رضا(ع)، امام زمان(عج)، حضرت زهرا(س)، حضرت ابوالفضل(ع) و دهه فجر، ضمن برگزاری مراسم فرهنگی و جشن‌های میلاد در آسایشگاه امام خمینی(ره) از جانبازان این آسایشگاه با غذای متبرک حضرت رضا(ع) پذیرایی می‌کند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi