شناسه خبر : 68315
شنبه 29 تير 1398 , 16:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گذری بر دیار تروریست‌ها و اعدامی‌ها

«حمید داودآبادی» رزمنده و پژوهشگر دوران دفاع مقدس به‌مناسبت سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸، در صفحه اجتماعی خود نوشت:

پنجشنبه ۲۷ تیر سال ۱۳۹۸، سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ که منجر شد به حمله منافقین پیشمرگان صدام با حمایت ارتش عراق، به خاک ایران اسلامی به خیال فتح ۳ روزه تهران.

وقتی رفتم بهشت زهرا (س)، سری زدم به قطعه ۴۱ تا ببینم چیزی از سنگ و نشان «تقی شهرام» همان که سال ۱۳۵۴ با خط‌دهی ساواک، سازمان مجاهدین خلق (منافقین) را که ادعای مسلمانی داشتند، کلا مارکسیست کرد، پیدا می‌شود؟

همیشه شخصیت او که توانسته بود سازمانی چریکی را که حکومت شاه از آن می‌ترسید و یک مشت جوان پرشور و هیجان آن را تاسیس کرده بودند تا حکومت شاه را سرنگون کنند (اینکه بعد چه حکومتی کمونیستی یا... سر کار بیاورند، از شبهات اهداف آن‌هاست) به یک‌باره متلاشی کند، برایم جالب بود.

مجاهدین خلق از سال ۴۴ که تأسیس شد تا ۱۰ سال بعد، با ترور برخی شخصیت‌های حکومت پهلوی و ۲ آمریکایی و چند بمب‌گذاری، توانست برای خودش ابهتی پیدا کند.

«تقی شهرام» در طرحی که کاملا توسط ساواک برنامه‌ریزی شده بود، آیه قرآن «فضل الله مجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» را حذف کرد و اعلام کرد که از امروز به بعد همه باید مارکسیست شوند.

از آن روز به بعد، مجاهدین خلق به‌جای مبارزه علیه حکومت شاه، نیرو‌های خود از جمله «سیدمجید شریف واقفی»، «مرتضی صمدیه لباف» و... را که نمی‌خواستند مارکسیست شوند، ترور می‌کرد و از بین می‌برد.

بعد‌ها هم در ادامه همان طرح ساواک، «مسعود رجوی» که از «تقی شهرام» مارکسیست‌تر بود، و با وعده همکاری با ساواک از اعدام نجات پیدا کرد، شد رهبر مجاهدین خلق و آن کرد که طی ۴۰ سال گذشته جز ترور و جنایت و مزدوری صدام و آمریکا، هیچ ندارند.

همه این‌ها را گفتم تا بگویم که هیچ نشانی از «تقی شهرام» پیدا نکردم.

فقط با چند سنگ قبر متلاشی شده که دهه ۶۰ در اوج ترور مردم کوچه و بازار توسط منافقین، مردم از عصبانیت خوردشان کردند، چیزی نیافتم.

قطعه‌ای که از همان سال‌ها به «لعنت آباد» معروف شد و محل دفن اعدامی‌های منافقین و تروریست‌ها و بمب‌گذار‌ها بود.

درست مقابل قطعه ۲۴ و مزار شهدای هفت تیر که در اوج جنایت و خباثت منافقین به شهادت رسیدند.

منافقین همواره از اعدام حدود  هزار ۵ تن از نیرو‌های خود در دهه ۶۰ داد و هوار راه می‌اندازند، ولی هیچ‌گاه از ترور ۱۷ هزار زن و بچه و پدر خانواده در عملیات ترور‌های وحشیانه‌شان سخن نمی‌گویند.

خدا لعنت کند امثال «تقی شهرام» و «مسعود رجوی» و سران ساواک را که با سازمان مجاهدین، تخم ترور و جنایت را در ایران کاشتند.

جنایت و وحشیگری‌ای که امروز الگوی جنایات داعش شده و «مریم رجوی» سرکرده منافقین، مفتخرانه با داعشی‌ها جلسه می‌گذارد و تجربیات‌شان را از ترور و شکنجه و جهادالنکاح، به آن‌ها منتقل می‌کند.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi