شناسه خبر : 68329
یکشنبه 30 تير 1398 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام تحسین برانگیز نماینده آستان قدس رضوی و ایثارگران بوشهر

نماینده آستان قدس رضوی و ایثارگران بوشهر در اقدامی قابل تحسین، مادر یک سرباز شهید دفاع مقدس به زیارت مشهد مقدس اعزام می کنند.

فاش نیوز - گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در ادامه سلسله دیدارهای خانواده محترم شهدا و ایثارگران، به دیدار مادر سرباز شهید "سید خلیل هاشمی" جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بوشهر رفتند.

بر پایه این گزارش، از آنجا که تعظیم و تکریم خانواده معظم شهدا در جامعه اسلامی، یک اقدام ارزشی محسوب می گردد، در همین راستا گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در ادامه سلسله دیدارهای خانواده معظم شهدا و ایثارگران، این بار به دیدار مادر سرباز شهید "سید خلیل هاشمی" جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بوشهر رفتند.

در این دیدار که به صورت مشترک با مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر انجام گردید، مدیر آستان قدس دربوشهر، تکریم مادران شهدا را یک توفیق برای مسئولان دانست و احترام و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران را از شاخصه های اصلی سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

درادامه، مادر شهید "هاشمی" نیز ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهید خود از حضور نمایندگی آستان قدس رضوی و گروه جهادی در منزل خود ابراز خشنودی نمود.

درپایان به رسم احترام، یک لوح تقدیر و هدیه از طرف گروه جهادی و همچنین هزینه یک سفر هوایی مشهد مقدس از طرف آستان قدس رضوی و امام جماعت مسجد آذربایجانی های مقیم بوشهر به این مادر شهید اهدا گردید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
انشاءله از جیب مبارک خودشون وگرنه بخشیدن مال مردم که دادار دودور نداره
اینها هم نگفتند از جیب مردم نیست که. همیشه گفته اند با کمک ها یمردمی این کارهای خیر انجام می شود
چرا فقط منفی بافی؟
داداش اینا از جیب خودشون تقدیر و تشکر میکنن یا از جیب دولت
خرج که از کیسه مهمان بو ، هر صنمی حاتم طائی بود.۸۲۹۶
قبلا نوشتم دو بار هم نوشتم جناب ساقی بزرگ سانسورچی عزیز دوستان از جیب خودشون که خرج نمی کنند از کیسه مردم ذره اای به خود مروم میدن با هوچی گری شما رسانه های فرمایشی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi