شناسه خبر : 68330
پنجشنبه 03 مرداد 1398 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شعبه صیانت از قانون باز کنید!

یک جانباز - با ارائه طرح دو فوریتی جهت حمایت از قانون دایر کردن شعبه صیانت از قانون در دادگاه های کشور این مشکل را حل کنید.

جناب آقای نوروزی عزیز، ریاست محترم فراکسیون ایثارگران!

از اینکه زحمت کشیدید ایثارگران عزیز را دنبال (کشک) فرستادید ممنونیم.

 اولا: در دیوان عدالت اداری به صورت حضوری نمی توان برای تظلم خواهیِ "اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر" مراجعه کرد

ثانیا: انتخاب شعبه دست ما نیست که بگوییم دادخواست ما را به شعبه 28 ارسال نمایند.

ثالثا: شعبه 28 (که می گویید) فقط به صورت موردی، برای احدی از شاکیان در این خصوص بوده و منافع حکم قابل انتقال به همه ایثارگران نیست.

رابعا: فقط اگر در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری برای "وحدت رویه" در موارد مجهول صادر شده باشد، آن وقت برای سایرین قابل سرایت و اجراست.

خامسا: اگر واقعا" قصد خدمت دارید لطفا از خودتان مایه بگذارید و ( با طرح دو فوریتی در مجلس ) به تصویب برسانید تا چنانچه هر قانون مصوب ایثارگران اجرا نشود یا با تفسیر به رای در سازمان ها، با سنگ اندازی و پاس کاری، نشود سلیقه ای و ناقص اجرایش کرد، در آن صورت می شود مسئول خاطی را به جرم سرپیچی از قانون و مقاومت در برابر آن به اتهام "ترک فعلی" که قانون مصوب کرده به تنزل پست سازمانی و یا حتی انفصال از خدمت، جریمه یا زندان محکوم شود و این اختیار به مدعی العموم تمام استان ها داده شود تا با تشکیل شعبه مخصوص در تمام دادگاه های کشور تحت عنوان ( شعبه صیانت از قانون ) هم دسترسی مردم به دادگاه آسان باشد و هم کار دیوان عدالت اداری سبک شود.

با توجه به فرآیند رسیدگی دیوان عدالت اداری در بازه زمانی 6 ماهه تا یک سال، مظلومین امیدشان به رسیدگیِ قاطعی است تا بر علیه سازمان خاطی این قانون، اقامه دعوا کنند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
چنانچه شعبه صیانت از قانون در دادگستریهای کل کشور تشکیل شود مظلومین امیدشان به رسیدگی واجرای قانون مصوب ایثارگران زیاد می شود وتعدادی از مسئولین با سوء استفاده از فرایند دادرسی دیوان عدالت اداری سوء استفاده می کنند و قانون را اجرا نمی کنند وحالت ارباب و رئیت به خود می گیرند مانند رئیس جدید کمیسیون پزشکی بنیاد که نمی داند جبهه کدوم طرف بود با گیر آوردن پست مدیریتی با رابطه نه استحقاق قصد فرمانروایی دارند که از قانون چیزی نفهمیده سعی می کند قانون را زیر پا گذاشته و نظرات0 شخصی خود را تحمیل وتفسیر به رای منفی کند بسیاری از قوانین ایثارگران به همین صورت پایمال می شود از ریاست محترم قوه قضائیه که الحق شایستگی این منصب را دارند وبا توجه به تاکید جناب رئیسی در بازدید سرزده ازدادسرای عمومی وانقلاب مشهد باید فرایند دسترسی مردم به دادگستریها سریع وآسان وکم هزینه باشد درخواست شود نسبت به تحقق شعبه صیانت از قانون ایثارگران در تمام دادگستریهای کشور تشکیل شود
احسن و درود به شرفت !!!! اینهمه قانون تصویب شده که ارزش یک کیلو سبزی ندارد !!!!!ستند راهبردی رزمندگان رو که تو بوق وکرنا کردند فقط نتیجه اش تشکیل شورایی اعم از وزرا وسرداران بود که اگر برایه ما آب نداشت برایه آنان نان داشت !!!!قرار بود به رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد وام مسکن و معافیت انشعابات و تخفیف شهریه 30 درصدی و..........بدهند وبا افتخار دبیرخانه ودفتر ودستک هم ایجاد کردند ولی نتجیه اش چه شد !!!!!!فقط همان کشکی که فرمودید ودیگر هیچ!!!!!!!
با سلام جانباز گرامی
آقای دکتر نوروزی تلاش زیادی برای رای اوردن استفساریه انجام دادند ، آنکه رشته ها دوباره پنبه کرد، سازمان اداری و استخدامی بود .
ایشان گفتند یک نفر موفق شده از شعبه 28 رای مثبت بگیره ، سایرین هم می توانند برای اینکه زودتر به نتیجه برسند، از متن دادنامه ایشان استفاده کنند و قصدشان خیر بوده است .
شما احتمالا با عملکرد سایر نماینده ها و مجلس اشنایی ندارید . مجلس بیشتر اوقات تعطیل است و نمایندگان بیشتر به فکر طرحهایی به نفع خود هستند .
اینطور که من دیدم در کل مجلس شاید فقط 10 نفر اهل کار و تلاس و نماینده واقعی مردم باشند .
در هر حال بهترین روش برای دریافت مزایای یک مقطع بازنشسته ها از سال 96، پیگیری از دیوان عدالت اداری است .
مثل آقای خودکار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi